امروز: دوشنبه 5 فروردین 1398

در آستانه یوم الله 9 دی؛ بازخوانی بیانات مقام معظم رهبری در مورد فتنه 88 و فتنه گران

سه شنبه 4 دی 1397 390

با توجه به مقاربت به روز یوم الله نهم دی ماه بازخوانی سخنان مقام معظم رهبری در آن دوران و بیانات ایشان در خصوص تشریح فتنه و تحلیل اتفاقات 88 یکی از مهم ترین اقداماتی است که می تواند نجات بخش انسان ها در فتنه های مشابه بشود.

مطالبات فراموش شده مردم ایلام| مسئولان استان ایلام برای آسیب‌های اجتماعی چاره اندیشی کنند

رضا میرزاد چهارشنبه 1 فروردین 1397 816

مسئولان استان ایلام برای آسیب‌های اجتماعی چاره اندیشی کنند

خداداد ابراهیمی| لزوم تعقیب قضایی یک خیانت بزرگ؛ اشتغال پنهان بازنشستگان‼️

خداداد ابراهیمی چهارشنبه 1 فروردین 1397 194

خداداد ابراهیمی| لزوم تعقیب قضایی یک خیانت بزرگ؛ اشتغال پنهان بازنشستگان‼️

ایلام| سه عنوان کتاب جدید ازسری تالیفات فرهنگی وادبی دکتر عباس صیدی منتشر شد

رضا میرزاد چهارشنبه 1 فروردین 1397 189

سه عنوان کتاب جدید ازسری تالیفات فرهنگی وادبی دکتر عباس صیدی منتشر شد.

قیام سالار شهیدان (ع) فقط یک حادثه دینی نه سیاسی و دینی است

رضا میرزاد چهارشنبه 1 فروردین 1397 1088

امام جمعه ایلام گفت: دشمنان با ترس از قدرت عظمت و پیام آزادی خواهی و مبارزه با ظلم عاشورا سعی دارند قیام سالار شهیدان (ع) را فقط یک حادثه دینی نه سیاسی و دینی القا کنند.

مانور لحظه صفر در ایلام به‌روایت تصویر

ادمین چهارشنبه 1 فروردین 1397 1308

مانور لحظه صفر در ایلام با هدف تمرین آموخته‌ها و سنجش میزان تاب‌آوری نجات‌گران در روبه‌رو‌ شدن با عملیات‌های امداد ونجات و ایجاد آمادگی بیشتر و افزایش توان عملیاتی نیروهای امدادی هلال احمر ایلام برگزار شد

گلایه های موشکی و استدلال های پوشکی!

دکتر سارا فلاحی جمعه 16 شهریور 1397 188

به یکباره بازار ارز و طلا به هم می ریزد،پراید از مرز چهل میلیون می گذرد،نایاب شدن پوشک بچه در راس اخبار می نشیند،صدور کارت ملی هوشمند به دلیل نداشتن مواد اولیه متوقف می شود، اختلاس گران فرار می کنند، امکانات مورد نیاز مردم احتکار می شود و...

چرا رهبری مستقیماً در موضوع فساد ورود نمی‌کنند؟ / چرا رفتاری مانند امیرالمومنین با ابن‌هرمه ندارند؟!

ادمین جمعه 16 شهریور 1397 601

چرا رهبرانقلاب رفتاری مانند امیرالمومنین(ع) با ابن هرمه محتکر بازار اهواز ندارند؟ این سؤال دو بخش دارد؛ بخش اول مربوط به استناد به یک نقل تاریخی است و بخش دوم نتیجه‌ای که از این نقل تاریخی گرفته می شود.