یکشنبه، 09 اردیبهشت 1403| 28 April 2024
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام گفت: باید برنامه ریزی شود تا این وضع موجود کنترل شود؛ از مسئولین درخواست میکنم برنامه هایشان را بیان کنند تا چنین شرایطی کنترل شود و مردم امیدوار شوند.

به گزاش خبرگزاری فارس از ایلام، حجت الاسلام اله نور کریمی تبار نماینده ولی فقیه و امام جمعه ایلام در خطبه هی نماز جمعه در مصلبی امام خمینی (ره) این شهر گفت: باید برنامه ریزی شود تا این وضع موجود کنترل شود. از مسئولین درخواست میکنم برنامه هایشان را بیان کنند تا چنین شرایطی کنترل شود و مردم امیدوار شوند.

وی افزود: جمهوری اسلامی در دنیا نشان داد اگر دست برادری به کشوری دراز کند با تمام توان از آن دفاع کند و همین امر موجب افزایش گرایش به جمهوری اسلامی است که کاملا عکس آمریکا بوده،آمریکا تا منافع خود را در میان ببینید حمایت می کند و سپس دفاعی انجام نمیدهد.

نماینده ولی فقیه در استان گفت: سند همکاری که رییس جمهور با طرف سوریه بست اسناد راهبردی دفاعی امنیتی در عرصه های مختلف است که تاثیر بسزایی بر اشتغالزایی در کشور ما خواهد داشت.

وی ادامه داد: سفر رییس جمهور کشور ما به سوریه ستودنی است چرا که نه تنها دور زدن تحریم ها است بلکه شکست تحریم های آمریکا است که سالها علیه ما اعمال میکند و این کار باعث شد تا تهدید امریکا بی اثر شود

حجت الاسلام و المسلمین کریمی تبار گفت: برخی می گویند چرا کشور ما در لبنان سوریه و... هزینه میکند؟ فراموش نکنیم تمام تلاش دشمن برای نابودی نظام ما برهم زدن این محور است و داعشی ها از طرفی هم به قلب پایتخت ما آمدند و این مدیریت جمهوری اسلامی است که دشمن را در مرزهای خودش زمین گیر کرده است.
اگر اینگونه نبود باید صدها برابر این چیزی که هزینه شد هزینه میکردیم تا بتوانیم دشمن را لب مرز خودمان زمین گیر کنیم.این پیشگیری قابل تحسین است و آثار و برکاتش را هم می بینیم.

وی ادامه داد: موضوعی که در سبزوار اتفاق افتاد تعدادی جوان به ناموس مردم متعرض شد و جوانی غیرتمند این موضوع را دید و بعنوان امر به معروف و نهی از منکر ورود کرد و جان خود را در مسیر حجاب و عفاف از دست داد.

این مقام مسئول تصریح کرد: جای تاسف است که برخی چنین فضا را ببینند که آزادانه به ناموس مردم متعرض شوند و از طرفی شکرگذاریم که برخی از جوانان برای دفاع از شرف و ناموس اینگونه به خط میزنند و از طرفی تجلیل از پیکر پاک این شهید توسط مردم نشان داد مردم سپاسگذار چنین حرکت هایی هستند.

پایان پیام/



نویسنده: newsBot
همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

کلیه حقوق این پایگاه متعلق به وب سایت خبری آفتاب ایلام است و استفاده از اخبار و محتوا با ذکر منبع مجاز است
طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان