یکشنبه، 09 اردیبهشت 1403| 28 April 2024
استاندار ایلام:

دانشگاه فرهنگیان از لحاظ کمی و کیفی نیازمند ارتقاء است

۱۴۰۲/۰۴/۱۰ ۰۹:۱۵ چاپ کدخبر: 20289

آفتاب ایلام |استاندار ایلام گفت:با توجه به نقش دانشگاه فرهنگیان در تربیت معلم لذا هم از لحاظ کمی و هم کیفی نیازمند ارتقاء است.

به گزارش آفتاب ایلام، «حسن بهرام‌نیا»، صبح شنبه ۱۰ تیر ماه در جلسه هیأت امنای دانشگاه فرهنگیان استان ایلام گفت: مجموعه مدیریت استان نگاه جدی به آموزش عالی خاص دانشگاه فرهنگیان دارد.

وی اظهار کرد: با توجه به نقش دانشگاه فرهنگیان در تربیت معلم لذا هم از لحاظ کمی و هم کیفی نیازمند ارتقاء است.

بهرام‌نیا افزود: از همه ظرفیت های مادی و معنوی استان جهت توانمندی و مقوم سازی دانشگاه فرهنگیان استفاده می‌شود.

استاندار ایلام تأکید کرد: وجه تمایز دانشگاه فرهنگیان با سایر دانشگاه ها در تولید معلم و تولید مرجع است و آینده این کشور در سایه نقش آفرینی دانشگاه فرهنگیان است.

وی اضافه کرد: بر همین نگاه معلمانی تربیت خواهند شد که برای دانش‌آموزان ایفای نقش می‌کنند، دانش آموزانی که تمدن ساز ایران اسلامی هستند.

بهرام نیا ادامه داد: فضای محیطی دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی باید تغییر یابد و فضایی مفرح برای دانشجویان در دانشگاه ها فراهم شود و این مهم باید تقویت شود.

وی با تأکید بر اینکه جاذبه‌های حداقلی در دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی باید رعایت شود، گفت: در همین راستا و در جهت توسعه فضای محیطی دانشگاه ایلام و با رایزنی‌های صورت گرفته مبلغ ۱۰ میلیارد تومان برای دانشگاه ایلام جذب شد‌.

به گزارش تسنیم، در این جلسه مصوب شد از ظرفیت‌های موجود دانشگاه ایلام و دیگر ظرفیت‌ها در جهت ایجاد مکان جدید دانشگاه فرهنگیان استفاده شود.

گفتنی است، در پایان این دیدار، رئیس دانشگاه فرهنگیان استان نیز گزارشی از اقدامات این دانشگاه ارائه کرد.

انتهای پیام/



نویسنده: وجیهه فتاحی
همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

کلیه حقوق این پایگاه متعلق به وب سایت خبری آفتاب ایلام است و استفاده از اخبار و محتوا با ذکر منبع مجاز است
طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان