یکشنبه، 09 اردیبهشت 1403| 28 April 2024

آفتاب ایلام |همزمان با دومین روز از دهه فجر ۱۳ طرح عمرانی،اقتصادی، اجتماعی،آموزشی و فرهنگی در شهرستان آبدانان با حضور استاندار ایلام به بهره برداری رسید.


به گزارش آفتاب ایلام، فرماندار آبدانان روز جمعه در حاشیه بهره برداری از این طرح ها به مناسبت چهل و پنجمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی،اظهار داشت:از جمله این طرح ها افتتاح و بهره برداری از کارخانه تولید خوراک دام و طیور،۲ سالن ورزشی در آبدانان و روستای هفت چشمه،مرکز بهداشت شماره سه شهرک شهید رجایی،بهسازی محیط و آسفالت حریم ۱۱ روستای شهرستان،هفت طرح خدمات و زیرساخت‌های شهری،سه فضای آموزشی،توسعه و تجهیز زیر ساخت‌های اینترنت شهری و روستایی،است.

"محمد رحمانی" با اشاره به دیگر طرح های افتتاحی این شهرستان گفت:برای احداث و افتتاح روکش آسفالت مسیرهای مواصلاتی،حذف نقاط حادثه خیز و ساخت ابنیه فنی،بهسازی کانال انتقال آب کشاورزی،تکمیل ۱۰ واحد مسکونی محرومین،احداث یادمان شهدا در سرابباغ و مورموری ۶۵۰ میلیارد ریال از محل اعتبارهای عمرانی استانی هزینه شده است.
وی در ادامه با بیان اینکه با بهره برداری از این طرح ها،ضمن رفع مشکل فضای آموزشی تعداد یکصد دانش آموز گفت: همچنین برای ۱۱۵ نفر نیز زمینه اشتغال در این شهرستان فراهم می‌شود.
استاندار ایلام نیز در حاشیه بهره برداری از طرح های عمرانی شهرستان آبدانان با تبریک دهه مبارک فجر و پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی،گفت:شکل گیری این نهضت با عنایت خدای منان و یاری مردم کشورمان فضای جهان و زوایای تاریک آن را منور کرد.
"حسن بهرام نیا" در ادامه گفت:یکی از زیباترین پاداش های نظام جمهوری اسلامی به مردم این شهرستان ابر طرح تونل کبیرکوه به عنوان بزرگترین پروژه راهسازی کشور است.

مرکز خدمات جامع سلامت شهری و روستایی شهید رجایی شهر آبدانان افتتاح شد

عملیات این مرکز از سال ۹۸ آغاز شده و امروز مورد بهره برداری قرار گرفت‌ که ۹۰ میلیارد ریال برای این مرکز هزینه شده است.

ابن مرکز در ۲ طبقه در ۵۵۰ متر مربع بنا شده است‌.

۱۹ طرح آموزشی، پرورشی و ورزشی استان ایلام مورد بهره‌برداری قرار گرفت

آیین بهره‌برداری همزمان از ۹۵۰ فضای آموزشی و پرورشی، به‌صورت وبیناری با حضور رییس جمهور و استانداران سراسر کشور برگزار شد که از این تعداد فضای آموزشی، ۱۹ طرح مربوط به استان ایلام بود.

کارخانه خوراک دام و طیور آبدانان به‌بهره‌برداری رسید

با حضور بهرام‌ نیا کارخانه خوراک دام و طیور واقع در شهرک صنعتی آبدانان به بهره‌برداری رسید‌.

استاندار ایلام در جریان آیین افتتاح این کارخانه، در خصوص راه اندازی کشتارگاه طیور دره شهر با مدیر بانک سپه استان به صورت تلفنی گفتگو و مدیربانک سپه قول مساعد داد تسهیلات مورد نیاز به این طرح اعطا شود.

در مراسمی با حضور استاندار ایلام در شهرستان آبدانان از این تعداد طرح بهره برداری شد.

این کارخانه با مساحت ۴۲۰۰ مترمربع و زیربنای۲۰۰۰ متر‌مربع با سرمایه‌گذاری ۱۸ میلیارد تومانی مورد بهره برداری قرار گرفت.

در این مجموعه به صورت سه شیفت ۲۴ نفر فعالیت می‌کنند.


انتهای پیام/

 



نویسنده: وجیهه فتاحی
همرسانی کنید:

کلیه حقوق این پایگاه متعلق به وب سایت خبری آفتاب ایلام است و استفاده از اخبار و محتوا با ذکر منبع مجاز است
طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان