سه شنبه، 11 اردیبهشت 1403| 30 April 2024
مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان ایلام:

حمله به سفارت ایران نشان ضعف رژیم صهیونیستی است

۱۴۰۳/۰۱/۱۴ ۱۴:۲۵ چاپ کدخبر: 20993

آفتاب ایلام |مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان ایلام گفت: حمله به سفارت جمهوری اسلامی ایران در سوریه نشان از ضعف رژیم صهیو نیستی اسرایل می‌باشد که با این عمل نقض اشکار منشور سازمان ملل متحد و قوانین بین المللی است.



به گزارش پایگاه خبری آفتاب ایلام،سرهنگ پاسدار محمدحسین فولادی مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان ایلام امروز در جلسه‌ شواری هماهنگی اداره کل ضمن تسلیت شهادت فرماندهان نظامی سپاه پاسداران در سوریه اظهار کرد:حمله به سفارت جمهوری اسلامی ایران در سوریه نشان از ضعف رژیم صهیونیستی اسرائیل می‌باشد که با این عمل نقض اشکار منشور سازمان ملل متحد و قوانین بین المللی است.
وی افزود: بیش از هر زمانی ماهیت پلید و جنایتکارانه‌ی رژیم غاصب صهیونیستی برای مردم جهان روشن شده است که می‌بایست، رژیم منتظر عواقب سخت این جنایت تروریستی باشد.
مدیر کل حفظ آثار ادامه داد: پیامد این جنایت موجب شعله ور شدن آتش جنگ و ناامنی و درگیری شدید در منطقه خواهد شد که باید شواری امنیت حمله ی اسرائیل را به شدیدترین وجه محکوم کند.
فولادی ادامه داد: نحوه اطلاع رسانی اقدامات و استفاده از ظرفیت فضای مجازی و رسانه ایی استان بیش از پس می باست تقویت شود تا نسل جوان با رشادت های شهدا و ایثارگران آشنا شوند.
این مسئول ضمن تشکر از همکاران اداره کل حفظ آثار و نشر از ارزش‌های دفاع مقدس در تحقق برنامه‌های ابلاغی سال گذشته بیان کرد باید از تمام پتانسیل‌ها در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت استفاده کرد.

انتهای پیام/



نویسنده: وجیهه فتاحی
همرسانی کنید:
مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان ایلام:
حمله به سفارت ایران نشان ضعف رژیم صهیونیستی است

نظر شما:

security code

کلیه حقوق این پایگاه متعلق به وب سایت خبری آفتاب ایلام است و استفاده از اخبار و محتوا با ذکر منبع مجاز است
طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان