سه شنبه، 28 فروردین 1403| 16 April 2024

در پی انتشار خبری در خبرگزاری فارس مبنی بر اینکه «سه تن از پرسنل نیروگاهی به اتهام خرابکاری در سیستم توزیع برق دستگیر شدند»؛ برخی رسانه ها از قول یک مسئول حراستی در وزارت نیرو این خبر را تکذیب کردند، اما ...

به گزارش آفتاب ایلام، در پی انتشار خبری در خبرگزاری فارس مبنی بر اینکه «سه تن از پرسنل نیروگاهی به اتهام خرابکاری در سیستم توزیع برق دستگیر شدند»؛  برخی رسانه ها از قول یک مسئول حراستی در وزارت نیرو این خبر را تکذیب کردند.

پیگیری های مجدد خبرگزاری فارس نشان می دهد خبر مذکور دقیق است و تکذیبیه های صورت گرفته عاری از واقعیت است.

همچنین برخی تلاش کردند در تفسیر این خبر، علت قطع برق را صرفا خرابکاری اعلام کنند که این موضوع نیز صحت ندارد و در سایر اخبار فارس به دلایل اصلی قطع برق به تفصیل پرداخته شده است.

پیش از این نیز در ماجراهایی مانند تغییر قیمت بنزین، جزییات ترور شهید فخری زاده، ابتلای وزیر کشور به کرونا، اسامی نامزدهای تأیید صلاحیت شده انتخابات ریاست جمهوری، انتخاب کمیجانی به ریاست بانک مرکزی و ...، اخبار فارس توسط مسئولین دولتی تکذیب شده بود که بعداً صحت آن مشخص شد.

حضور خبرنگاران با تجربه در خبرگزاری فارس و رعایت استانداردهای سخت گیرانه در انتشار اخبار مهم از دلایل مهم اعتبار اخبار منتشره است.

انتهای پیام/



نویسنده: Fatahi
همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

کلیه حقوق این پایگاه متعلق به وب سایت خبری آفتاب ایلام است و استفاده از اخبار و محتوا با ذکر منبع مجاز است
طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان