جمعه، 10 فروردین 1403| 29 March 2024
ایلام-رئیس پلیس راه استان از کسب رتبه برتر کشوری ایلام در کاهش تصادفات راه های روستایی در پنج سال متوالی خبر داد.

رضا همتی زاده در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: برابر ارزیابی های انجام شده، برای پنجمین سال متوالی به دلیل اقدامات و فعالیت های مثبت و سازنده، اداره کنترل راه های روستایی پلیس راه استان، موفق به کسب عنوان رتبه برتر کشوری در کاهش تلفات انسانی در جاده های روستایی شده است.

وی افزود: اهمیت کسب این عنوان از آنجایی است که قریب به ۵۰ درصد راه های استان روستایی بوده و با وجود مشکلات زیاد موجود در بستر راه های روستایی، و امکانات محدود برای پوشش این مناطق، تصادفات رانندگی و تلفات انسانی کاهش یافته است.

رئیس پلیس راه استان ایلام ادامه داد: شناسایی مناطق و جامعه مخاطب دارای نیاز آموزشی و اجرای برنامه های آموزشی و فرهنگی با هدف گذاری مناسب یکی از عوامل موثر در رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی بوده است.

وی این موفقیت را حاصل همکاری مثبت و موثر سازنده مردم با پلیس و رعایت قوانین و مقررات و همچنین فعالیت های پررنگ و تلاش های شبانه روزی پلیس راه و دستگاه های خدمات رسان در این حوزه دانست.

همتی زاده گفت: هر ساله برنامه ای مدون، برای استمرار کاهش تصادفات رانندگی در جاده های روستایی توسط اداره کنترل راه های روستایی پلیس راه استان ایلام تدوین و به مرحله اجرا در می آید و امیدواریم با تداوم همکاری مردم شریف و همکاری دستگاه های مسئول در این حوزه و توجه به ایمنی زیرساخت های راههای روستایی بتوانیم بیش از پیش در کاهش کشته شدگان ناشی از تصادفات رانندگی موفق باشیم.



نویسنده: newsBot
همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

کلیه حقوق این پایگاه متعلق به وب سایت خبری آفتاب ایلام است و استفاده از اخبار و محتوا با ذکر منبع مجاز است
طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان