سه شنبه، 28 فروردین 1403| 16 April 2024

معاون توسعه پیشگیری و درمان اعتیاد بهزیستی استان ایلام گفت: شمار تماس گیرندگان با مرکز صدای مشاور ۱۴۸۰ در استان در طول سه ماهه نخست سالجاری در مجموع بیش از یک هزار و ۴۰۰ نفر بوده است.

به گزارش خبرنگار آفتاب ایلام،فروزان افسرده روز شنبه در تور رسانه یی به مناسبت هفته بهزیستی اظهار داشت: تعداد تماس گیرندگان با مرکز صدای مشاور در سال گذشته هفت هزار و ۲۵۱مورد بوده که از این تعداد تماس گیرندگان، ۱۰۶۳ نفر مرد بوده و همچنین بیشترین تماس مربوط به خانم ها با شش هزار و ۱۸۸ با این مرکز بوده است.

وی عمده ترین علت تماس با خط ۱۴۸۰ در این استان را به ترتیب اختلالات روانی، اختلالات خلقی و افسردگی، اختلالات اضطرابی، وسواس فکری، مشکلات بین فردی با همسر، تظاهرات بدرفتاری عاطفی و مشکلات تربیتی کودک..... عنوان کرد.

وی همچنین به خدمات مشاوره حضوری در این مرکز اشاره کرد و گفت: سال گذشته ۸۰۴ نفر از خدمات مشاوره حضوری این مرکز با رعایت پروتکل های بهداشتی برخوردار شده که از این تعداد ۲۷۷ نفر آقا و ۵۲۷ نفر نیز خانم بوده اند.

وی افزود: صدای مشاوره از ساعت ۸ صبح تا ساعت ۲۲شب در سه شیفت کاری به تماس گیرندگان در زمینه های مختلف ارائه خدمت خواهد داد.

معاون توسعه پیشگیری و درمان اعتباد سازمان بهزیستی استان ایلام با معرفی خط ملی اعتیاد با شماره ۰۹۶۲۸ گفت: مردم استان می توانند با این خط تماس بگیرندو ازمشاوره پیشگیری، درمان و کاهش آسیب‌های ناشی از معضل اعتیاد بهره مند شوند .

همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

کلیه حقوق این پایگاه متعلق به وب سایت خبری آفتاب ایلام است و استفاده از اخبار و محتوا با ذکر منبع مجاز است
طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان