جمعه، 31 فروردین 1403| 19 April 2024

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان ایلام از تدارک و راه اندازی تعداد ۱۵ قربانگاه برای دریافت نذورات قربانی مردم نیکوکار این استان در استانه عید سعید قربان خبر داد.

به گزارش آفتاب ایلام؛ قنبر موسی نژاد مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان ایلام گفت: مردم نیکوکار این استان تاکنون ۷۰۰ رأس دام جهت انجام قربانی در اختیار کمیته امداد مناطق گوناگون این استان قرار داده اند و پیش بینی می‌شود در روز عید سعید قربان بیش از هزار و ۵۰۰ رأس دام در این قربانگاه‌هایی که تدارک دیده شده ذبح و قربانی شود.

وی با بیان اینکه کمیته امداد هر ساله در عید قربان اقدام به جمع آوری، ذبح و توزیع نذورات قربانی مردم نیکوکار استان می‌کند افزود: امسال نیز راه اندازی این تعداد قربانگاه با هماهنگی مراکز درمانی استان و دانشگاه علوم پزشکی و زیر نظر مراکز دامپزشکی استان فعالیت خواهند کرد و هدف کمیته امداد این است بستر و فضای مناسبی را فراهم کند تا مردم نیکوکار استان نذورات قربانی خود را برای توزیع در بین نیازمندان در اختیار این قربانگاه‌ها و یا دفاتر کمیته امداد نمایند.

موسی نزاد با بیان اینکه کمیته امداد از قبل خانواده‌های محروم و با میزان فقر بالا را شناسایی کرده است تاکید کرد: نذورات قربانی مردم بلافاصله پس از ذبح و بسته بندی بین نیازمندان این استان توزیع می‌شود.



نویسنده: Fatahi
همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

کلیه حقوق این پایگاه متعلق به وب سایت خبری آفتاب ایلام است و استفاده از اخبار و محتوا با ذکر منبع مجاز است
طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان