جمعه، 10 فروردین 1403| 29 March 2024
ایلام - ایرنا - معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار ایلام گفت: روند واکسیناسیون در ایلام به ویژه شهرستان های با وضعیت قرمز باید تسریع یابد.

به گزارش ایرنا، جهانگیر رستمزاد روز سه شنبه در نشست قرارگاه استانی مبارزه با کرونا اظهار داشت: فرهنگ سازی در زمینه واکسیناسیون کرونا در مناطق مختلف با کمک گرفتن از تمامی ظرفیت ها باید انجام شود.

وی افزود: ائمه جمعه و جماعات، فرمانداران و بخشداران، معتمدین و بزرگان شهرستان ها برای ترویج فرهنگ واکسیناسیون پیش قدم شوند.

معاون استاندار ایلام تاکید کرد: مدیران دستگاه های حمایتی شهرستان ها باید نسبت به ثبت نام و ترغیب افراد تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی تلاش کنند.

رستمزاد یادآور شد: با توجه به شرایط حاد مهران به جدیت پیگیر بهبود وضعیت این شهرستان هستیم، اما آمار بستری ها امروز در مهران ۳۳ مورد بود که همچنان نگران کننده است.

وی اضافه کرد: کمیته امداد و بهزیستی با توجه به ارتباط بیشتر با افراد بالای ۶۰ سال می توانند با همکاری دانشگاه علوم پزشکی به انجام واکسیناسیون آنها کمک کنند.

معاون اقتصادی استاندار ایلام تاکید کرد: با توجه به وضعیت نگران کننده شیوع کرونا باید مردم همراهی و همکاری و از کوره راهها و تردد پیاده به سمت آرامستان ها پرهیز کنند.
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار ایلام همچنین بانک ها را از مراکز شیوع کرونا عنوان کرد و گفت: اگر بانک ها پروتکل ها رعایت نکنند، حتما با آنها برخورد قانونی می شود.

رستمزاد یادآور شد: نصب تهویه، رعایت فاصله اجتماعی و کاهش تعدد مراجعین با نوبت دهی توسط بانک ها باید مد نظر باشد.

وی افزود: همچنین کارمندان در ایام دورکاری با همکاری امور ارباب رجوع را انجام دهند تا نارضایتی عمومی ایجاد نشود.

معاون استاندار ایلام اضافه کرد: مدیران به خاطر جلوگیری از نارضایتی مردم باید دورکاری کارمندان را به نحوی اجرا کنند که هم مشکلی برای انجام کار مردم ایجاد نشود و هم کارمندان به کرونا مبتلا نشوند.

رستمزاد همچنین به رعایت پروتکل ها توسط تالارها، باشگاه ها و کافه ها تاکید کرد و گفت: باید همه پای کار باشیم تا خطر سلامت مردم را تهدید نکند.

وی افزود: تداوم آمار ابتلا و بستری و مرگ و میر موجب مواجه شدن با خطر جدی می شود.

معاون استاندار ایلام همچنین بر محدودیت تردد خودروهایی با پلاک استان های تهران و البرز به استان تاکید کرد.



نویسنده: newsBot
همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

کلیه حقوق این پایگاه متعلق به وب سایت خبری آفتاب ایلام است و استفاده از اخبار و محتوا با ذکر منبع مجاز است
طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان