پنجشنبه، 09 فروردین 1403| 28 March 2024

رئیس هیات اندیشه ورز سازمان بسیج مهندسین صنعتی استان ایلام گفت: در راستای اهداف شرکت توزیع نیروی برق و راهکارهای عملی مصرف بهینه انرژی گام خواهیم برداشت.

به گزارش آفتاب ایلام، ظهر امروز هادی شیرخانی در جلسه هم اندیشی شرکت توزیع نیروی برق استان با سازمان بسیج مهندسی صنعتی استان با تاکید بر اینکه صنعت برق از زنجیره ی تولید، انتقال و توزیع برق تشکیل شده است، اظهار کرد: بعد از گذر از مراحل تولید و انتقال برق به مبادی ورودی مصرف می رسد و شرکت توزیع برق به صورت نقدی و روزانه با پیش بینی میزان مصرف روزانه اقدام به خرید می کند. 

وی با اشاره به اینکه مشکل اصلی کنونی ما در بخش تولید برق است، یادآور شد: به واسطه ی اینکه شرکت های توزیع برق نوک پیکان صنعت برق هستند و طبق اساس نامه شرکت های توزیع برق، وظیفه ی توزیع برق را برعهده دارد باز هم از هیچ تلاشی برای پیشگیری از خاموشی برق فرو گذار نخواهد کرد. 

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان ایلام گفت: مشکلات صنعت برق در چند سال اخیر شروع شده و با تلاش شبانه روزی و استفاده از برنامه های مدیریت مصرف با محورهای ۹ گانه سال ۹۸ و ۹۹ را پشت سر گذاشته ایم.

شیرخانی با بیان اینکه در سال جاری عوامل تشدیدزای مصرف از جمله خشکسالی و به تبع آن کم شدن آب پشت سدها و نهایتاً کمبود تولید نیروگاه های برق آبی متاسفانه شاهد خاموشی های مدیریت اضطراری بار بودیم، ادامه داد:  وجود رمز ارزهای غیر مجاز و ورود زود هنگام پمپاژهای کشاورزی آب به پیشی گرفتن مصرف از تولید منجر شد.

اهمیت برق در زندگی امروزی

نبی پور رئیس هیات اندیشه ورز سازمان بسیج مهندسین صنعتی استان ایلام با تاکید بر اهمیت برق در زندگی امروزی و تبدیل آن به یک عامل مهم در توسعه کشور و معیشت مردم، گفت: در راستای اهداف شرکت توزیع نیروی برق و راهکارهای عملی مصرف بهینه انرژی گام خواهیم برداشت.

وی افزود: از ظرفیت پایگاه های بسیج برای مدیریت بهینه مصرف استفاده خواهد شد.



نویسنده: Fatahi
همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

کلیه حقوق این پایگاه متعلق به وب سایت خبری آفتاب ایلام است و استفاده از اخبار و محتوا با ذکر منبع مجاز است
طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان