سه شنبه، 04 اردیبهشت 1403| 23 April 2024

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی«ره» استان ایلام گفت: هزار و صد رأس دام قربانی به قربانگاه های کمیته امداد تا ظهر امروز توسط مردم نیکوکار تحویل داده شد.

قنبر موسی نژاد ظهر امروز در گفت وگو با آفتاب ایلام از تحویل و اهدای ۱۱۰۰ رأس دام قربانی به قربانگاه های کمیته امداد استان ایلام خبر داد و گفت: از آنجایی اهدای نذورات قربانی به قربانگاه ها و دفاتر کمیته امداد ادامه دارد، پیش بینی می شود این نذورات به بیش از هزار و ۵۰۰ رأس دام برسد.

وی با بیان اینکه کمیته امداد هر ساله در عید قربان اقدام به جمع آوری، ذبح و توزیع نذورات قربانی مردم نیکوکار استان می کند تصریح کرد: امسال نیز راه اندازی این تعداد قربانگاه با حضور کارشناسان شبکه های بهداشت استان و دانشگاه علوم پزشکی و زیر نظر مراکز دامپزشکی استان فعالیت خواهند کرد و هدف کمیته امداد این است بستر و فضای مناسبی را فراهم کند تا مردم نیکوکار استان نذورات قربانی خود را برای توزیع در بین نیازمندان در اختیار این قربانگاه ها و یا دفاتر کمیته امداد کنند.

مدیر کل کمیته امداد استان ایلام با بیان اینکه کمیته امداد از قبل خانواده های محروم و با میزان فقر بالا را شناسایی کرده است گفت: نذورات قربانی مردم بلافاصله پس از ذبح و بسته بندی بین نیازمندان این استان توزیع می شود.

وی در پایان با بیان اینکه امسال یک رویداد فرهنگی بزرگ و کنگره بزرگداشت سه هزار شهید استان برگزار می شود بیان کرد: درخواست ما این است مردم به نیابت از شهدا نذورات قربانی خود را اهداء کنند تا هم ادای دینی نسبت به سه هزار شهید استان صورت گیرد و هم اینکه خانواده های نیازمند استان بتوانند از کمک ها و نذورات مردم نوع دوست استان بهره گیری کنند.



نویسنده: سمیه محمدی
همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

کلیه حقوق این پایگاه متعلق به وب سایت خبری آفتاب ایلام است و استفاده از اخبار و محتوا با ذکر منبع مجاز است
طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان