پنجشنبه، 09 فروردین 1403| 28 March 2024
گروه استان ها - فرمانده سپاه خوزستان از ادامه ارسال تانکر های آب برای مردم و تأمین آب دام ها در مناطق کم برخوردار از آب خبر داد.

سردار حسن شاهوارپور در گفت وگو با خبرنگار تسنیم در اهواز اظهار داشت: در پی مشکلاتی که در حوزه آب مناطق جنوبی استان خوزستان داشتیم، ارسال تانکرهای آب برای مردم و کمک به آب شرب و دام در دستور کار قرار گرفت و همچنان ادامه دارد.

فرمانده سپاه خوزستان افزود: با دستور فرمانده کل سپاه پاسداران به معاونت ها و سپاه استانی؛ در حال حاضر گروه اول تانکرها برای اعزام به مناطق کم آب ویژه دشت آزادگان آمده است.

سردار شاهوارپور با بیان اینکه 30 دستگاه تانکر بیش از 500 هزار لیتر آب را می توانند حمل کنند، گفت: بلافاصله این تانکرها به منطقه اعزام خواهند شد و همچنین گروهی دیگری از تانکرها در مسیر است که به زودی مستقر خواهند شد. در بخش کمک به آب مردم که یکی از مشکلات این روزهاست که با گرمی هوا و خشکسالی که پیش آمد، سعی داریم مشکلات مردم را تعدیل بدهیم تا بتوانیم آلام مردم را کم کنیم.

فرمانده سپاه خوزستان با بیان اینکه با همه توان در کنار مردم هستیم، گفت: با همه توان و با تمام مسئولان و بسیج و سپاه در کنار مردم به ویژه مردم دشت آزادگان هستیم تا بتوانیم مشکلات را به حداقل برسانیم. یکی از موضوعاتی که استاندار خوزستان پیگیر بود بحث افزایش دبی رودخانه بود که این کار به خوبی انجام شده و دبی رودخانه در حال افزایش است.

سردار شاهوارپور افزود: برخی از نقاط فرسایشی لوله است که سپاه در حد توان به سازمان آبفا در زمینه هایی از جمله احداث لوله ها و لوله گذاری کمک کرده و امیدواریم بخشی از مشکلات کم آبی مردم برطرف شود. با تمام توان و ظرفیت این مسیر را با قدرت ادامه می دهیم.

10دستگاه تانکر آبرسانی از سوی سپاه ایلام برای کمک به مردم خوزستان اعزام شدتعامل عالی ناجا و سپاه در یزد سطح بالای امنیت را رقم زده است

انتهای پیام/343/ ت



نویسنده: newsBot
همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

کلیه حقوق این پایگاه متعلق به وب سایت خبری آفتاب ایلام است و استفاده از اخبار و محتوا با ذکر منبع مجاز است
طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان