جمعه، 31 فروردین 1403| 19 April 2024
معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی ایلام با بیان اینکه رکورد تزریق واکسن کرونا در استان ایلام زده شد گفت: در ارتباط با واکسیناسیون برای دو روز متوالی رکورد تزریق ۳ هزار واکسن در استان زده شده است.

جمیل صادقی فر عصر امروز در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام با بیان اینکه رکورد تزریق واکسن کرونا در استان ایلام زده شد گفت: کشور روزهای خوبی را در ارتباط با ویروس کرونا پشت سر نمی گذارد هم اکنون این ویروس به شکل آسانسوری در حال افزایش است.

وی افزود: در استان در مجموع ۱۵۰ بیمار مبتلا به کرونا بستری بوده که در رده سنی پایین هستند.

معاون دانشگاه علوم پزشکی ایلام گفت: بیش از ۶۰ درصد بیماران بستری شهرستان مهران بین ۳۰ تا ۵۰ سال سن هستند.

صادقی فر عنوان کرد: عمده فوت شدگان در روزهای اخیر افرادی بودند که واکسن تزریق نکرده بودند و در ارتباط با واکسیناسیون برای دو روز متوالی رکورد تزریق ۳ هزار واکسن در استان زده شده است.

صادقی فر عنوان کرد: در شهرستان ایلام یک هزار و ۳۸۳ نفر، دره شهر ۲۳۹ نفر، آبدانان ۱۹۸ نفر، دهلران ۲۸۳ نفر، چرداول ۲۹۹ نفر، ایوان ۴۲۲ نفر، بدره ۱۹۳ نفر، ملکشاهی ۸۰ نفر، سیروان ۶۹ نفر، هلیلان ۶۶ نفر، مهران ۶۳ نفر طی دیروز واکسن کرونا تزریق کرده اند.

وی تصریح کرد: کمترین آمار مربوط به شهرستان مهران بود که در وضعیت قرمز قرار دارد؛ انتظار ما این است که برای روزهای آینده آن دسته از افراد متولد ۱۳۴۰ و به قبل هستند حتماً در سامانه سلامت برای نوبت دهی تزریق واکسن ثبت نام کنند.

انتهای پیام/ ۹۷۰۸۷۷



نویسنده: newsBot
همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

کلیه حقوق این پایگاه متعلق به وب سایت خبری آفتاب ایلام است و استفاده از اخبار و محتوا با ذکر منبع مجاز است
طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان