پنجشنبه، 30 فروردین 1403| 18 April 2024
نماینده گرگان در مجلس نشست عصر امروز نمایندگان با رئیس جمهور منتخب را تشریح کرد.

رمضانعلی سنگدوینی نماینده گرگان در مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنم، با اشاره به نشست عصر امروز نمایندگان مجلس با آیت الله رئیسی، رئیس جمهور منتخب، گفت: در این جلسه روسای کمیسیون ها و برخی از نمایندگان به ایراد سخنرانی و نقطه نظرات خود پرداختند.

وی ادامه داد: در این جلسه نمایندگان درباره تعامل دولت و مجلس، مساله مربوط به کابینه، مشکلات آب و برق و گاز، مشکلات آینده انرژی کشور و آینده بخش نفت مباحثی را مطرح کردند.

نماینده گرگان در مجلس با بیان اینکه برخی از نمایندگان خواستار احیای وزارت جهاد سازندگی در دولت آینده شدند، اضافه کرد: برخی از نمایندگان نیز اعتقاد داشتند که با توجه به حجم کاری وزارت راه و شهرسازی باید این وزارتخانه به دو وزارتخانه مسکن و شهرسازی و راه و ترابری تقسیم شود که از آقای رئیسی درخواست داشتند در دولت آینده این اقدام را انجام دهد.

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: برخی از نمایندگان نیز خواستار تشکیل معاونت انرژی برای مدیریت بخش برق، آب و گاز بودند.

سنگدوینی با بیان اینکه نمایندگان از رئیس جمهور منتخب درخواست داشتند تا  افراد جهادی و ولایی را برای وزارتخانه ها، استانداری ها و فرمانداری ها انتخاب کند، عنوان کرد:برخی از نمایندگان نیز خواستار تمرکززدایی از پایتخت و دادن اختیارات بیشتر به استانداران بودند.

وی اضافه کرد: نمایندگان از آقای رئیسی درخواست داشتند تا برای حل برخی از مشکلات کشور به بخش خصوصی در دولت خود بهای بیشتری بدهد.

نماینده گرگان در مجلس ار داشت نمایندگان از آقای رئیسی درخواست داشتند برای انتخاب وزرا با نمایندگان و کمیسیون های تخصصی نیز رایزنی هایی داشته باشد تا افرادی شایسته را برای تصدی یک وزارتخانه انتخاب شود.

عضو کمیسیون انرژی مجلس گفت: آیت الله رئیسی نیز در این جلسه تاکید داشت مشکلات کشور را می توان حل کرد، استقلال قوا باید بر جای خود باشد و قوای سه گانه باید با همکاری یکدیگر مشکلات کشور و مردم را حل کنند.

انتهای پیام/

 


نویسنده: newsBot
همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

کلیه حقوق این پایگاه متعلق به وب سایت خبری آفتاب ایلام است و استفاده از اخبار و محتوا با ذکر منبع مجاز است
طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان