جمعه، 31 فروردین 1403| 19 April 2024
سردار شاکرمی

فریضه عینی و تعیینی ما بزرگداشت یاد و خاطره شهدا است

۱۴۰۰/۰۸/۱۲ ۱۳:۳۵ چاپ کدخبر: 16283

آفتاب ایلام|فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام گفت: فریضه‌ عینی و تعیینی و همیشگی ما بزرگداشت یاد و نماد شهدا است.


سردار جمال شاکرمی در گفت‌وگو با خبرنگار آفتاب ایلام  با اشاره به اهمیت حفظ و ترویج فرهنگ شهادت در جامعه اظهار داشت: فریضه‌ عینی و تعیینی و همیشگی ما بزرگداشت یاد و نمام شهدا است.

فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام گفت: این فریضه عینی و تعیینی و همیشگی ما را بر آن داشت تا به نیابت از مردم ایثارگر و ولایی استان ایلام برای برگزاری کنگره ملی 3 هزار شهید ایلامی اقدام کنیم تا بتوانیم ایثار و از جان گذشتگی مردم این استان و 3 هزار شهید ایلامی را در دل‌ها زنده کنیم.

شاکرمی به شهادت 6 هزار شهید در مرزهای استان ایلام اشاره کرد و افزود: در استان ایلام و در طول 435 کیلومتر مرز آن 6 هزار شهید خون خود را بر این سرزمین ریختند تا نام انقلاب و آرمان‌های آن بماند و ماندگاری امروز ایران و سرافرازی آن در جهان و منطقه حاصل خون این شهدایی است که از سراسر کشور در ایلام آمده تا در دوران دفاع مقدس از کیان کشور دفاع کنند.

فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام افزود: کنگره 3 هزار شهید ایلامی، یادنامه این 3 هزار شهید ایلامی و تمامی شهدایی است که خون سرخ خود را در راه ماندگاری این کشور داده‌اند.

وی اهداف کنگره را احیای گفتمان ایثار و شهادت و روحیه جهادی دوران دفاع مقدس عنوان کرد و گفت: در این کنگره علاوه بر اقدامات فرهنگی، خدمات معیشتی و کمک‌های مؤمنانه نیز به نام و یاد شهدا نیز انجام می‌گیرد تا آثار و برکات شهدا همواره در استان و کشور ماندگار باشد.

ارائه 43 خدمت متنوع فرهنگی، هنری، معیشتی،درمانی و...از برنامه‌های کنگره ملی 3 هزار شهید به گفته سردار شاکرمی خواهد بود که در این ارتباط گفت: این خدمات در سراسر استان انجام خواهد شد.



نویسنده: رضا میرزاد
همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

کلیه حقوق این پایگاه متعلق به وب سایت خبری آفتاب ایلام است و استفاده از اخبار و محتوا با ذکر منبع مجاز است
طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان