جمعه، 31 فروردین 1403| 19 April 2024

آفتاب ایلام |برگزاری یادواره ۴۰۰ شهید "ایل خزل" با تشیع پیکر دو شهید گمنام برگزار شد.


آفتاب ایلام، در ادامه سلسله یادواره‌های شهدای شهرستان‌های استان ویژه کنگره ملی 3 هزار شهید استان ایلام عصر امروز یادواره باشکوه 400 شهید ایل "خزل" با حضور احاد مردم ولایی و سخنرانی سردار نعمان غلامی فرمانده دانشگاه امام حسین(ع) برگزار شد.

فرمانده دانشگاه امام حسین(ع) در این مراسم اظهار داشت: رمز و راز ارادت مردم به انقلاب اسلامی و ولایت عظمای فقیه در این مراسم که به نام و یاد 400 شهید گرانقدر "ایل خزل" برگزار شده است عیان است.


سردار غلامی افزود: امروز دشمن از حضور مردمی که برای پاسداشت یاد و نام شهدا چنین به خروش آمده است، وحشت زده است و تمام تئوری‌های خود را شکست یافته می‌داند.

فرمانده سابق سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام خاطرنشان کرد: عبور از موانع و مشقات و کمبودهای اقتصادی با عمل به فرهنگ شهدا ممکن خواهد شد و مردم ایران این را ثابت کرده‌اند که در مقابله با دشمن هر سختی را به جان خریدارند.

این فرمانده دوران دفاع مقدس تصریح کرد: استفاده از ظرفیت ایلات استان در دوران دفاع مقدس خالق عملیات‌های غرورآفرینی چون فتح میمگ و غیره شد و امروز برای تحقق گام دوم انقلاب این ظرفیت نیازمند پرورش و بازآفزینی است و اتکا به مردم تنها راه حل مشکلات جامعه است.

در ادامه این مراسم پیکر پاک دو شهید گمنام تازه تفحص شده نیز در میان استقبال و بدرقه احاد مردم ولایی ایلام تشیع و خاکسپاری شدند.

همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

کلیه حقوق این پایگاه متعلق به وب سایت خبری آفتاب ایلام است و استفاده از اخبار و محتوا با ذکر منبع مجاز است
طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان