شنبه، 01 اردیبهشت 1403| 20 April 2024
امام جمعه ایلام:

امنیت ایران اسلامی فرا تر از مرزهای جغرافیایی است

۱۴۰۰/۱۰/۱۸ ۰۷:۱۳ چاپ کدخبر: 17113

آفتاب ایلام |نماینده ولی فقیه و امام جمعه ایلام با اشاره به رشادت نیروهای مسلح در برقراری امنیت کشور گفت: امنیت ایران اسلامی فرا تر از مرزهای جغرافیایی است.


آفتاب ایلام،حجت الاسلام اله نور کریمی تبار در آیین بزرگداشت سالروز عملیات غرور آفرین ذالفقار که به آزاد سازی ارتفاعات استراتژیک میمک منجر شد اظهار داشت: یادواره فتح میمک: فتح میمک عامل وحدت ارتش، نیروهای مسلح و مردم شد که مقاومت مردمی و عشایری و همکاری خودجوش آنها با نیروهای مسلح مبنایی برای اجرای عملیات های دیگر دفاع مقدس شد.

نماینده ولی فقیه و امام جمعه ایلام گفت: با شکست عراق در این عملیات مهم و راهبردی، چند شاخصه ویژه داشت که حضور خودجوش عشایر در عملیات میمک در کنار نیروی مسلح، وجود فرمانده روحانی به نام آیت الله حیدری ایلامی در مدیریت این عملیات و اینکه صدام بعد از شکست در عملیات ضربت ذوالفقار برای اولین بار دستور به اعدام فرماندهان این عملیات داد و عراق در جبهه میانی وارد لاک دفاعی شد.

وی افزود: فتح میمک موازنه های جنگ را به سود ایران تغییر داد و عشایر در این عملیات با اذعان و ایمان به اینکه به شهادت خواهند رسید آگاهانه و خودجوش دوشادوش ارتش در عملیات آزاد سازی میمک مشارکت کردند.

سخنران مراسم بزرگداشت سالروز عملیات غرور آفرین ذالفقار بیان کرد:  امروزه به برکت دستاوردهای عظیم دفاع مقدس مرزهای سیاسی و امنیتی ایران اسلامی به سه هزار کیلومتر فراتر از مرزهای جغرافیایی کشور امتداد یافته است.

نماینده ولی فقیه و امام جمعه ایلام با اشاره به رشادت نیروهای مسلح در برقراری امنیت کشور گفت: امنیت ایران اسلامی فرا تر از مرزهای جغرافیایی است.

انتهای پیام/وجیهه فتاحی



نویسنده: وجیهه فتاحی
همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

کلیه حقوق این پایگاه متعلق به وب سایت خبری آفتاب ایلام است و استفاده از اخبار و محتوا با ذکر منبع مجاز است
طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان