پنجشنبه، 09 فروردین 1403| 28 March 2024
اخبار خواندنی

متولدین کدوم ماه خیلی فضول هستند؟

۱۴۰۰/۱۰/۱۸ ۰۷:۴۵ چاپ کدخبر: 17119

آفتاب ایلام |برخی افراد احساس کنجکاوی زیادی دارند و همیشه می خواهند در مورد دیگران بیشتر بدانند. شما می توانید از ماه تولد هر فرد میزان فضولی و کنجکاوی را تشخیص دهید.

میزان فضولی و کنجکاوی متولدین ماههای مختلف سال
به نظر شما متولدین کدام ماه بیشتر فضول هستند و دوست دارند در امور دیگران دخالت کنند؟ همه ما کنجکاو هستیم تا در مورد دیگران بیشتر بدانیم اما بعضی از ما به خاطر ماهی که در آن متولد شده ایم، این احساس را به شکل قوی تری در خودمان داریم. در این قسمت از آفتاب ایلام متولدین ماه هایی که بیش از بقیه فضول هستند را به ترتیب به شما معرفی خواهیم کرد.


آذر
آذر ماهی ها بدون اینکه دیگران متوجه شوند، سر از کار آن ها در می آورند؛ حتی آخرین پست توییتر و اینستاگرام شما را به خوبی به یاد دارند. اگر خبر یا اتفاق خاصی باشد، به راحتی آن را انتقال می دهند و از انجام این کار لذت می برند و دوست دارند به همه جزئیات سرک بکشند، اطلاعات جدید بدست بیاورند و کنجکاوی خود را ارضا کنند.

خرداد
خرداد ماهی ها سخنران، نویسنده و افراد خلاق و بسیار با استعدادی هستند اما جزء کسانی هستند که به شدت به فضولی عادت کرده اند. آن ها عاشق شنیدن اطلاعات جدید هستند و به خوبی همه چیز را به یاد دارند و در نتیجه کنجکاوی آنها بسیار بالاست و شاید بخواهند از مسائلی سر در بیاورند که خیلی به آنها مربوط نیست.

آبان
آبان ماهی ها سعی می کنند حریم شخصی زندگی خود را نگه دارند اما خودشان به شدت درمورد زندگی دیگران کنجکاو هستند. سوالات زیادی می پرسند و همیشه ذهن شان در مورد دیگران شلوغ است. حتی در مورد کسانی که خیلی با آن ها رفت و آمد ندارند، باز هم کنجکاو هستند.

اسفند
اسفند ماهی ها دوست دارند که همیشه خبر های جدید به دستشان برسد. همیشه به دنبال کنجکاوی هستند و حتی ممکن است از اطلاعاتی که دارند بر علیه خود شما استفاده کنند. اسفند ماهی ها متوجه نیستند که گاهی اوقات فضول می شوند اما این ویژگی در آن ها وجود دارد. از طرفی حساسیت بالایی هم دارند و دوست ندارند که دیگران در امور آن ها دخالت کنند اما خودشان آن را رعایت نمی کنند.

شهریور
شهریور ماهی ها عاشق دریافت اطلاعات جدید از هر نوعی هستند. حال فرقی ندارد که این اطلاعات علمی یا در مورد زندگی شخصی دیگران باشد. آن ها حس کنجکاوی بالایی دارند و زمانی که این اطلاعات را دریافت می کنند، به تجزیه و تحلیل آن می پردازند و آن را در ذهن خود طبقه بندی می کنند.

فروردین
آیا تا به حال در محل کارتان اتفاق افتاده که خبر یا شایعه جدیدی در مورد شما بپیچد؟ احتمالاً کار یک فروردین ماهی در محیط کار است. فروردین ماهی ها عادت به این دارند که اطلاعات جدید را بدون این که بدانند درست است یا خیر، پخش کنند و خودشان هم در به دست آوردن اطلاعات در مورد دیگران به شدت کنجکاو هستند.

تیر
هنگامی که صحبت از کنجکاوی می شود، تیر ماهی ها سعی می کنند که در مورد مسائل اجتماعی کنجکاوی خود را خرج کنند. شاید خیلی در مورد زندگی خصوصی دیگران فضولی نکنند اما در مورد اخبار اجتماعی، مشکلات زندگی و مسائل اینچنینی کنجکاو هستند.

مهر
مهر ماهی ها نمی توانند تصمیم بگیرند. خیلی در مورد چیز های مختلف فکر می کنند و به دنبال هارمونی و هماهنگی می گردند. نوع کنجکاوی آن ها نیز متفاوت است و بستگی به اخبار دارد. اگر خبری که قرار است در موردش اطلاعات بگیرند، خبر جذابی برایشان باشد، فضول و کنجکاو می شوند اما در غیر این صورت معمولی هستند.

دی
دی ماهی ها افراد ثابت قدم، جذاب و با اطلاعاتی هستند. به اهداف شغلی خود فکر می کنند. از پیشنهادات خانواده کمک می گیرند و دوستان واقعی و خوبی محسوب می شوند. در اجتماع از شما حمایت می کنند و خیلی تمایلی به فضولی و کنترل ندارند و اگر مقابل آن ها خیلی این ویژگی را نشان دهید، شاید عصبانی هم بشوند اما به قدری نسبت به مسائل زندگی دیگران بی تفاوت هستند که شاید شما را متعجب کند.

بهمن
بهمن ماهی ها خیلی به این موضوع اهمیت نمی دهند که شما چه کار می کنید و مشغول انجام چه اقداماتی هستید. آن ها ترجیح می دهند به زندگی خودشان برسند و مسائل دیگران خیلی برایشان مهم نیست. در نتیجه نمی توان گفت که افراد فضولی هستند.

مرداد
مرداد ماهی ها معمولا عاشق رهبری و مدیریت هستند. دوست دارند در مرکز توجه قرار بگیرند. اعتماد به نفس خوبی دارند و از غیبت کردن لذت می برند اما خیلی در مورد دیگران کنجکاوی نمی کنند و سوال نمی پرسند، مگر این که دیگران این اطلاعات را در اختیار آن ها قرار دهند و در کل نمی توان آن ها را فضول دانست.

اردیبهشت
اردیبهشت ماهی ها خیلی علاقه ندارند که در مورد راز زندگی شما بشنوند؛ مگر این که اطلاعاتی به درد بخور در اختیار آن ها قرار دهید. آن ها بیشتر به مسائل زندگی خودشان توجه می کنند و به دنبال دریافت اطلاعات از زندگی دیگران نیستند. چیزی که برای آن ها خیلی اهمیت دارد، رابطه خود و همسرشان است که همیشه در بهترین حالت ممکن باشد.

انتهای پیام/ منبع : نمناک

همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

کلیه حقوق این پایگاه متعلق به وب سایت خبری آفتاب ایلام است و استفاده از اخبار و محتوا با ذکر منبع مجاز است
طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان