جمعه، 10 فروردین 1403| 29 March 2024

آفتاب ایلام |مدیرکل کمیته امداد استان ایلام از شناسایی مناطق آسیب زا در ایلام برای ارائه خدمات حمایتی ویژه خبر داد.

به گزارش آفتاب ایلام؛ رضا طاهری در دیدار با مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان اظهار داشت: بخش عمده ای از خدماتی که توسط کمیته امداد به نیازمندان ارائه می شود خدمات فرهنگی و علمی بوده که در راستای توانمندسازی فرهنگی خانواده ها ارائه می شود.

وی با عنوان اینکه هم اکنون بیش از ۱۱ هزار دانشجو و دانش آموز در استان مورد حمایت کمیته امداد هستند افزود: بسیاری از این دانشجویان و دانش آموزان از نخبگان علمی و فرهنگی استان بوده که خدمات ویژه نخبگی از کمیته امداد دریافت می کنند.

مدیرکل کمیته امداد ایلام با عنوان اینکه کمیته امداد مناطق آسیب زا در زمینه های اجتماعی و فرهنگی را در استان شناسایی کرده است عنوان کرد: به همین منظور خدمات ویژه ای برای ارائه به نیازمندان این مناطق طرح ریزی شده است که از سازمان تبلیغات اسلامی انتظار داریم در این زمینه کمیته امداد را همراهی نماید.

وی در ادامه به موضوع ترویج فرهنگ زکات در استان اشاره کرد و گفت: از آنجایی که سازمان تبلیغات اسلامی نیروی انسانی و امکانات مناسب در این زمینه در اختیار دارد انتظار داریم این سازمان در زمینه تأمین مبلغین و ترویج فریضه زکات در روستاها و مناطق دور دست با دبیرخانه شورای زکات استان همکاری نماید.

به گفته ی طاهری هم اکنون بیش از ۱۲۰ نوع خدمت به مددجویان و نیازمندان استان توسط این نهاد ارائه می شود.

مدیرکل سازمان تبلیغات استان نیز در این نشست گفت: از آنجایی که امداد برنامه های مناسبی در زمینه های فرهنگی، مذهبی،دین باوری و توانمندسازی دارد آمادگی داریم در این زمینه با امداد همکاری کنیم.

انتهای پیام/



نویسنده: وجیهه فتاحی
همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

کلیه حقوق این پایگاه متعلق به وب سایت خبری آفتاب ایلام است و استفاده از اخبار و محتوا با ذکر منبع مجاز است
طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان