چهارشنبه، 05 اردیبهشت 1403| 24 April 2024
استاندار:  

کیفیت پخت نان در برخی نانوایی های ایلام مطلوب نیست

۱۴۰۰/۱۰/۲۱ ۰۹:۴۴ چاپ کدخبر: 17143

آفتاب ایلام |استاندار ایلام با ابراز نارضایتی از کیفیت پخت نان در برخی نانوایی های سطح شهر گفت: فعالیت نانوایی های شهر ایلام و سایر شهرستان های استان توسط فرمانداران و اعضای شورای آرد و نان بصورت مستمر پایش و بازرسی شده و با متخلفان به شدت برخورد می شود.

به گزارش آفتاب ایلام به نقل از روابط عمومی استانداری، حسن بهرام نیا روز سه شنبه در بازدید سرزده از فعالیت نانوایی های شهر ایلام اظهار داشت: متاسفانه در این بازدید رعایت ساعات تعیین شده پخت نان منظور نشده و بسیاری از نانوایی ها بصورت غیر مجاز و بدون هیچگونه مجوزی فعالیت نداشتند.

وی افزود: همچنین در این بازدید متاسفانه برخی نانوایی ها کیفیت و وزن تعیین شده نان را رعایت نکردند که با حضور بازرسی صمت، تعزیرات حکومتی و مرکز بهداشت شهرستان ایلام به صاحبان این نانوایی ها تذکرات لازم داده شد.

استاندار ایلام ادامه داد: به دلیل اهمیت نان در سبد غذایی زاگرس نشینان و استان های غرب کشور باید بهترین و مرغوب ترین نان با وزن تعیین شده به دست مردم استان برسد.

بهرام نیا تاکید کرد: همه وظیفه داریم نظارت و پایش از نظر کیفیت ، وزن تعیین شده و رعایت بهداشت نان را بصورت دقیق در دستور کار قرار دهیم.

وی از برگزاری نشست شورای آرد و نان در استانداری خبر داد و گفت: به دلیل اهمیت موضوع امروز ساعت ۱۰ یا حضور مسوولان مربوطه این حوزه به منظور ساماندهی وضعیت موجود و همچنین نظارت بیشتر بر فعالیت نانوایی ها نشستی برگزار می شود.

استاندار ایلام تاکید کرد: فرمانداران باید نظارت بر قیمت اجناس در بازار را بصورت مستمر در دستور کار قرار دهند کما اینکه ما از لحظه ورود به استان بعنوان استاندار نظارت بر بازار را آغاز کردیم و این روند استمرار خواهد داشت.

بهرام نیا تصریح کرد: فرمانداران با شورای مربوط هر صنف، نظارت و بازرسی در بازار را به منظور نظارت دقیق بر قیمت اجناس در دستور کار قرار دهند و در وهله با تذکر و با در موارد بعد بیشترین مجازات را برای آنانی که در بازار گران‌فروشی می‌کنند در نظر بگیرند.

انتهای پیام/



نویسنده: وجیهه فتاحی
همرسانی کنید:

کلیه حقوق این پایگاه متعلق به وب سایت خبری آفتاب ایلام است و استفاده از اخبار و محتوا با ذکر منبع مجاز است
طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان