جمعه، 31 فروردین 1403| 19 April 2024
امام جمعه ایلام:

آمریکا در برابر قدرت ایران به زانو درآمده است

۱۴۰۰/۱۰/۲۲ ۲۰:۱۷ چاپ کدخبر: 17153

آفتاب ایلام |امام جمعه ایلام گفت:تلاش جمهوری اسلامی در ظلم ستیزی بی نظیر بوده و توانسته ابر قدرت آمریکا را به چالش بکشاند.

به گزارش آفتاب ایلام،امام جمعه ایلام در جمع مردم دهستان آسمان آباد در امامزاده پیر حمزه (ع) اظهار کرد:حضور مردم آسمان آباد در عملیات فتح میمک بی نظیر بوده و بارشادتهای خود شایستگی خود را در جنگ به همگان نشان دادند

وی گفت: حماسه ی میمک عامل وحدت ارتش، نیروهای مسلح و مردم شد که مقاومت مردمی و عشایری و همکاری خودجوش آنها با نیروهای مسلح مبنایی برای اجرای عملیات های دیگر دفاع مقدس شد.

کریمی تبار با اشاره به حضور سرتیپ ناصر آراسته در یادمان فتح میمک که حامل سلام مقام معظم رهبری به مردم شهید پرور ایلام بخصوص عشایر سلحشور ایل خزل بود گفت: این مهم نشان از مهر و محبت رهبر انقلاب به این خطه ی شهید پرور است.

امام جمعه ایلام ۱۹ دیماه را نقطه عطفی برای نقش عشایر کشور در دفاع مقدس خواند و گفت: در دیدار با رهبر انقلاب از ایشان درخواست ثبت نام گذاری نوزده دیماه در تقویم ملی کشور به نام روز عشایر را داشته،که امیدوارم این مهم تحقق یابد.

امام جمعه ایلام در بخش دیگر سخنان خود خاطر نشان کرد: نسل جدید ما در مسیر پدرانشان قرارگرفته و با شجاعت بر مسیر ولایت حرکت می‌کنند


وی گفت: دشمن با شهادت حاج قاسم سلیمانی در این فکر بود که میتواند نور جمهوری مقاومت را در منطقه خاموش کند، در صورتی که نتیجه معکوس شد و خون حاج قاسم بیش از حضور او تأثیر گذار است.

وی در پایان گفت:ارتقاء دهستان به بخش، توجه به سامانه گرمسیری و....از مطالبات به حق مردم این دیار بوده که توجه استاندار به این منطقه را می طلبد


ارتقاء دهستان آسمان آباد به بخش مطالبه به حق مردم این منطقه است

امام جمعه شهرستان چرداول نیز گفت:مردم آسمان آباد در حماسه ی فتح میمک اطلاعاتی که خود در عملیات های شخصی شناسایی کرده را در اختیار ارتش قرار داده و با پیوستن به نیروهای مسلح طعم شکست سنگینی را به دشمن چشاندند.

احمد امرایی اظهار داشت:آسمان آباد همچنان در حد یک دهستان باقی مانده ،که می‌طلبد این منطقه با وجود توانمندی‌ها و آمادگی منطقه به بخش که از آرزوها و مطالبات به حق مردم این منطقه است ارتقا یابد.

وی در ادامه گفت: مردمانی که با تقدیم شهید به نظام مقدس جمهوری اسلامی و همچنین حضور در حماسه ی فتح میمک خواسته زیادی نداشته و به حداقل های قانونی و رسمی قانع‌اند.

حجت الاسلام امرایی تصریح کرد: امید است که به یمن حضور نماینده ولی فقیه در استان و توجه استاندار ایلام این مطالبه به حق مردم آسمان آباد به زودی محقق شود.

انتهای پیام/



نویسنده: وجیهه فتاحی
همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

کلیه حقوق این پایگاه متعلق به وب سایت خبری آفتاب ایلام است و استفاده از اخبار و محتوا با ذکر منبع مجاز است
طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان