شنبه، 01 اردیبهشت 1403| 20 April 2024
فرمانده سپاه استان ایلام:

آمادگی راه اندازی اندیشکده بسیج را داریم

۱۴۰۰/۱۰/۲۹ ۱۵:۴۴ چاپ کدخبر: 17196

آفتاب ایلام |فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام گفت: شکل گیری دپارتمان متمرکز اندیشکده راهبردی بسیج در ایلام ضروری است.

به گزارش آفتاب ایلام، سردار جمال شاکرمی ظهر امروز  در آیین تودیع و معارفه رئیس بسیج اساتید دانشگاه‌های استان که با حضور رئیس سازمان بسیج اساتید کشور صورت پذیرفت اظهار داشت: از لحاظ مذهب یک انسجام و هماهنگی خوبی در استان وجود دارد که می‌تواند نقش بازدارندگی و در حوزه‌ امنیت پایدار تاثیر‌گذار باشد.

فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام گفت: در استان‌های هم‌جوار و مرز سرریز امنیتی وجود دارد که این سرریز در حوزه های اجتماعی و بخشی از نگاه فرهنگی استان تاثیرگذار خواهد بود.

شاکرمی گفت: فرصت‌های ارزشمندی چون دفاع مقدس و اربعین در استان وجود دارد و اربعین در ایلام به عنوان پایتخت زائران سالار شهیدان دربحث انسان سازی و مباحث فرهنگی می‌تواند تاثیرگذار باشد.

وی با درخواست از رئیس سازمان بسیج اساتید برای تامین اعتبار لازم اندیشکده بسیج گفت: برای فعال کردن مجموعه اندیشکده‌های بسیج اعتبار لازم را در اختیار ما قرار داده تا با وجود فرصت اربعین زمینه ورود بسیج اساتید نیز فراهم است.

وی با بیان اینکه تفکر بسیج دارای بطن و عمق است، ادامه داد: در حوزه بسیج اساتید باید پالایشی صورت گیرد و فرآیند تربیت به درستی اجرایی تا عقب ماندگی‌ها و رسوبات فکری جبران شود.

فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) گفت:نخبگان برای دستیابی به قله های پیشرفت،ترقی و معنویت تلاش داشته و در صف اصلی مبارزه با دشمن قرار دارند.

در این مراسم «صیدمهدی ویسه»، دانشیار دانشگاه ایلام  به عنوان مسئول بسیج اساتید استان ایلام معرفی و از زحمات 10 ساله‌ی «محمد ملکی» تقدیر شد.

انتهای پیام/



نویسنده: وجیهه فتاحی
همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

کلیه حقوق این پایگاه متعلق به وب سایت خبری آفتاب ایلام است و استفاده از اخبار و محتوا با ذکر منبع مجاز است
طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان