پنجشنبه، 09 فروردین 1403| 28 March 2024

آفتاب ایلام |سرپرست شهرداری ایلام گفت: از اولین ساعات بارش برف در شهر ایلام تمامی اکیپ‌ها و تجهیزات شهرداری ایلام در حال برف‌روبی شهر ایلام هستند.


خالق منصوری در گفت‌وگو با خبرنگار آفتاب ایلام اظهار کرد: با شروع بارش برف تمامی پرسنل خدمت‌رسان و ماشین آلات سنگین آماده برفروبی معابر شهری و در این راستا تعداد ۲۴ دستگاه ماشین آلات سنگین در حال برفروبی سطح شهر هستند.

وی افزود: شب گذشته طی جلسه ای با ستاد بحران نقاط حادثه خیز شهر شناسی و تمهیدات لازم در سطح این مناطق اندیشیده شد.

سرپرست شهرداری ایلام عنوان کرد: ۳۷۰ نفر از عوامل خدمت‌رسان شهرداری از همان ساعات اولیه بارش برف در شهر با دو دستگاه گریدر ،دو دستگاه نمک پاش مکانیزه، ۲۰ دستگاه کامیون و همچنین ۴۰ کامیون ماسه و نمک مخلوط، مشغول خدمت رسانی به مردم و برفروبی معابر بوده اقدام به برف‌روبی و نمک پاشی معابر شهر می کنند.

منصوری بیان کرد: در تلاش برای رفع مشکل عبور و مرور در سطح شهر با اولویت معابر پرتردد شهر چون ارغوان وآرامستان بهشت رضا و بلوار شهید صدوقی بوده و اکیپ های برفروبی در تمام نقاط شهر در حال برف روبی هستند.

سرپرست شهرداری ایلام گفت: از شهروندان در خواست دارم از تردد غیر مجاز بپرهیزند و همچنین جهت همکاری با نیروهای خدمات شهری، خودروهای خود را در حاشیه معابر فرعی و کوچه‌ها متوقف نکنندو شهرداری را در پاکسازی پیاده رو های درب منازل خود یاری کنند.

منصوری با قدردانی از صبوری و همراهی خوب شهروندان در جریان برف‌روبی معابر اصلی شهر ابراز امیدواری کرد با تداوم این همکاری‌ها، نیروهای خدماتی شهرداری به‌کارگیری کلیه تجهیزات و ماشین‌آلات در اختیار، در اسرع وقت نسبت به پاک‌سازی کوچه‌های شهر نیز اقدام کنند.

انتهای پیام/



نویسنده: وجیهه فتاحی
همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

کلیه حقوق این پایگاه متعلق به وب سایت خبری آفتاب ایلام است و استفاده از اخبار و محتوا با ذکر منبع مجاز است
طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان