جمعه، 31 فروردین 1403| 19 April 2024
فرمانده انتظامی خبر داد؛

 امداد رسانی پلیس به ۱۴۵۰ خودرو گرفتار دربرف

۱۴۰۰/۱۱/۰۲ ۰۹:۱۶ چاپ کدخبر: 17217

آفتاب ایلام |فرمانده انتظامی استان ایلام، گفت: ماموران انتظامی استان در بارش‌های اخیر به بیش از ۱۴۵۰خودرو گرفتار در برف امداد رسانی کردند.

به گزارش آفتاب ایلام به نقل از پایگاه خبری پلیس؛ سردار “دلاور القاصی مهر با اعلام این خبر اظهار داشت:: همزمان با بارش نزولات آسمانی و شرایط جوی هوا ،پلیس برای کنترل و به حداقل رساندن حوادث جاده ای درحال آماده باش کامل قرار گرفت و اکیپ هایی از یگان ویژه و پلیس راه و راهور را درکنار سایر سازمانهای خدمات رسان در نقاط برفگیر و گردنه های استان مستقر شدند.

وی افزود: طی چند روز گذشته و در جریان درگیرشدن برخی از محورهای مواصلاتی استان بخاطر بارش برف و کولاک، پلیس به ۱۴۵۰ خوددو گرفتار در برف کمک و امداد رسانی کرد.

فرمانده انتظامی استان عنوان داشت: امدادرسانی به رانندگان، رهاسازی خودرو‌های گرفتار شده در برف و کولاک، آموزش و کمک به بستن زنجیرچرخ و راهنمایی مسیر های ایمن از جمله خدمات ماموران پلیس به رانندگان و سرنشینان خودرو‌های گرفتار در برف بوده است.

وی با بیان اینکه ، سلامت جان راننده و مسافران از هرچیز دیگری برای ما مهم است ،گفت: در این ایام، تلاش کردیم از ترددهای غیر ضروری و خودروهای فاقد تجهیزات ایمن از جمله زنجیر چرخ جلوگیری شود.

سردار القاصی مهر ، ادامه داد: اطلاع‌رسانی عمومی برای افزایش آگاهی‌های مردم جهت به حداقل رساندن حوادث جاده ای با مشارکت سازمان‌های همکار و پاسخ‌گویی صحیح، به موقع و کامل به آحاد مردم از جمله اهداف پلیس در این ایام بوده است.

انتهای پیام/



نویسنده: وجیهه فتاحی
همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

کلیه حقوق این پایگاه متعلق به وب سایت خبری آفتاب ایلام است و استفاده از اخبار و محتوا با ذکر منبع مجاز است
طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان