جمعه، 31 فروردین 1403| 19 April 2024

آفتاب ایلام |مدیرکل راه و شهرسازی ایلام با اشاره به در دست اجرا بودن احداث راه ارتباطی چشمه چاهی - سفیدخانی گفت: ۱۰۰ میلیارد ریال برای تکمیل این مسیر ارتباطی نیاز است.

به گزارش آفتاب ایلام، عبدالله بهادری روز شنبه در گفت و گویی خبری اظهار داشت: عملیات اجرایی پروژه راهسازی چشمه‌چاهی - سفیدخانی محور ایلام - سیروان در ۲ قطعه در حال انجام است. 

وی افزود: طول این پروژه هفت کیلومتر است که ظرف روزهای گذشته سه کیلومتر این طرح از سمت شهرستان سیروان تکمیل و آسفالت شد و چهار کیلومتر باقیمانده نیز با بیش از ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی در حال اجراست. 

مدیرکل راه و شهرسازی ایلام یادآور شد: احداث این پروژه هفت کیلومتری، ضمن حذف نقاط پرحادثه، بیش از هشت کیلومتر مرکز استان را به شهرستان سیروان نزدیک می کند.

بهادری تاکید کرد: تاکنون اعتباری افزون بر ۲۵۰ میلیارد ریال برای اجرای این پروژه هزینه شده که در سال جاری ۵۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات راه‌های اصلی شهرستان تامین شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی ایلام در خصوص پروژه احداث چهارخطه خروجی شهر آبدانان هم گفت: قطعه اول این پروژه به طول ۲ کیلومتر تا تقاطع تونل کبیرکوه با پیشرفت فیزیکی ۴۵ درصد در حال احداث است.

بهادری هدف از اجرای این پروژه را ارتقاء ایمنی و حذف نقاط پرحادثه خروجی شهر آبدانان به سمت دهلران عنوان کرد و یادآور شد: مطالعات ادامه مسیر برای ارتقاء به چهار خطه نیز در دستور کار قرار دارد.

مدیرکل راه و شهرسازی ایلام در خصوص قطعه دوم این‌ پروژه نیز گفت: این‌ پروژه سه و نیم کیلومتر طول دارد که به تازگی با مبلغ قرارداد ۳۸۰ میلیارد ریال با پنج درصد پیشرفت آغاز شده است.

انتهای پیام/



نویسنده: وجیهه فتاحی
همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

کلیه حقوق این پایگاه متعلق به وب سایت خبری آفتاب ایلام است و استفاده از اخبار و محتوا با ذکر منبع مجاز است
طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان