جمعه، 10 فروردین 1403| 29 March 2024

آفتاب ایلام |رئیس خانه مطبوعات استان ایلام گفت: مدیران از ظرفیت رسانه های رسمی برای انتشار عملکرد و اقدامات خود استفاده کنند.

"سجاد صیدی" در نشست ستاد استانی کرونا (امروز دوم بهمن ماه) اظهار داشت: واقعیت ماجرای انتقاد رسانه ها، کمبود امکانات و تجهیزات در شرایط بحرانی است که نیاز است تقویت شود.

وی افزود: شهرداری و راهداری از نظر کمبود امکانات و حوزه نیروی انسانی ماهر که در شرایط بحرانی و حساس حضور موثر و کارآمد داشته باشند، دچار مشکل هستند.

رئیس خانه مطبوعات استان ایلام یادآور شد: هرچند که پس از انتقادات شاهد تلاش مجموعه دستگاه های خدمات رسان در ارائه خدمات به مردم بودیم اما باید متوجه باشیم که رسانه ها حق دارند از کم کاری انتقاد کنند.

"صیدی" با اشاره به اینکه همه اصحاب رسانه بر مبنای دلسوزی و توسعه استان پای کار هستند، بیان داشت: در همه تشکل های صنفی یکسری نقاط ضعف و قوت وجود داره که جامعه مطبوعاتی نیز مبرا از ایراد نیست.

وی در خصوص صحبت های استاندار ایلام نیز اظهار داشت: خوب است که جناب استاندار اهل باج دادن به رسانه نماها نباشد وامیدواریم ایشان در هیچ زمینه ای، به هیچ فرد و گروهی اجازه زیاده خواهی و باج خواهی ندهند و قطعا ما در خانه مطبوعات و رسانه‌های استان از این موضع حمایت خواهیم کرد.

رئیس خانه مطبوعات استان ایلام خاطرنشان ساخت: همه ما در استانی نفس می کشیم که از نظر بسیاری، کم برخوردار، محسوب می شود به همین خاطر نیاز است به سمت همگرایی و به سامان کردن نابه سامانی ها برویم.

صیدی" از افرادی که به استاندار مشورت می دهند خواست با حساسیت بیشتری نسبت به مسایل ورود کنند و ظرافت کاری انتشار مطالب و تیترهای خبرهای مربوط به شخص اول اجرایی را با رعایت تعادل و اصول حرفه ای مد نظر منتشر کنند.
وی از مدیران دستگاه های نظارتی خواست جهت انعکاس اخبار و عملکرد سازمان ها از مدیران دستگاه ها بخواهند تا با رسانه های داری مجوز همکاری داشته باشند.
رئیس خانه مطبوعات استان ایلام تاکید کرد: رسانه های استان، دلسوزان این استان هستند و تلاش و تکاپوی آنان جهت برخورداری بهتر مردم از خدمات است.

انتهای پیام/



نویسنده: وجیهه فتاحی
همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

کلیه حقوق این پایگاه متعلق به وب سایت خبری آفتاب ایلام است و استفاده از اخبار و محتوا با ذکر منبع مجاز است
طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان