جمعه، 10 فروردین 1403| 29 March 2024

آفتاب ایلام |مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد ایلام گفت: دوازدهمین مرحله کمک‌های موسسه فرهنگی حضرت خدیجه (س) به همت ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان به تعداد ۵۰۰ بسته در مناطق سیل‌زده بخش کلات مورموری از توابع شهرستان آبدانان توزیع شد.

به گزارش آفتاب ایلام، حجت الاسلام چراغی پور روز دوشنبه در حاشیه ارسال این بسته های مواد غذایی به مناطق سیل زده شهر مورموری، اظهار داشت: ۵۰۰ بسته غذایی گوشت گرم از یک هزار و ۲۰۰ بسته ارسالی به استان ایلام راهی مناطق سیل زده بخش مورموری در شهرستان آبدانان شد.

وی افزود: در دوازدهمین مرحله از کمک های موسسه حضرت خدیجه (س) به استان ایلام یک هزار و 200 بسته غذایی گوشت گرم به همت اعضای کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان در نقاط مختلف استان ایلام توزیع می شود.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد ایلام یادآور شد: از زمان شیوع ویروس کرونا تاکنون ۱۲ مرحله و بیش از ۱۶ هزار بسته غذایی گوشت گرم از سوی موسسه حضرت خدیجه کبری (س) و خیرین برنامه تلویزیونی سمت خدا به استان ایلام ارسال شده است.

حجت الاسلام چراغی پور با بیان اینکه این میزان کمک های ارسالی پس از شناسایی محرومین و نیازمندان در نقاط مختلف استان ایلام به همت بچه های مساجد توزیع شده است، تاکید کرد: بیشتر این بسته ها در مناطق حاشیه نشین، روستایی استان توزیع شده است.

وی، توزیع گسترده بسته های غذایی و همکاری در اجرای طرح های کمک های مومنانه ، مواسات و همدلی را گوشه ای از خدمات کانون های مساجد در راستای لبیک به فرمایشات رهبر معظم انقلاب در ایام کرونا عنوان کرد و افزود: کانون های مساجد استان ایلام در همه زمینه ها آماده خدمات رسانی به  اقشار محروم و نیازمند جامعه هستند.

انتهای پیام/



نویسنده: وجیهه فتاحی
همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

کلیه حقوق این پایگاه متعلق به وب سایت خبری آفتاب ایلام است و استفاده از اخبار و محتوا با ذکر منبع مجاز است
طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان