جمعه، 31 فروردین 1403| 19 April 2024

آفتاب ایلام |ریس هیات انجمن های ورزشی استان ایلام و نائب رئیس انجمن دارت کشور گفت:مسابقات دارت و طناب کشی جام فجر ویژه بانوان شاغل در ادارات سطح شهرستان ایلام با رعایت شیوه نامه بهداشتی برگزار شد.

ارسلان چولکی گفت: در این مسابقات تیم بانوان استانداری ایلام علاوه بر قهرمانی در مسابقات "طناب‌کشی" ، موفق به کسب مقام اول مسابقات "دارت" نیز شد.

وی گفت:در رشته طناب‌کشی، تیم بانوان استانداری مقام اول، امور اقتصادی و دارایی دوم و امور مالیاتی استان مقام سوم را به خود اختصاص دادند.

ریس هیات انجمن های ورزشی استان ایلام تصریح کرد:در مسابقات دارت نیز تیم بانوان استانداری ایلام با ۱۷ امتیاز عنوان قهرمانی را کسب کرد و تیم‌های بانوان اداره‌کل امور مالیاتی با ۱۵ امتیاز دوم و سازمان برنامه و بودجه و راهداری و حمل و نقل جاده ای با ۱۴ امتیاز مشترکا سوم شدند.

وی افزود:در بخش انفرادی (دارت)،زهرا فرجی از استانداری،پریسا حسن بیگی راهداری و حمل و نقل جاده‌ای به ترتیب عناوین اول و دوم و خانمها رامیار و آذرنگ از آموزش پرورش و استانداری مشترکا مقام سوم را به خود اختصاص دادند.

چولکی با اشاره به اینکه روز گذشته نیز این مسابقات برای کارکنان در بخش آقایان نیز برگزار شد یاد آور شد: در مسابقات طناب کشی شرکت گاز،کتابخانه ها و برنامه بودجه به ترتیب مقام های اول تا سوم را کسب کردند.

ارسلان چولکی در ادامه گفت: در مسابقات دارت که به صورت تیمی برگزار گردید، تیم های برنامه بودجه،دانشگاه آزاد و مدیریت درمان تامین اجتماعی به ترتیب مقام های اول تا سوم را از آن خود کردند.


این دوره از رقابت‌ها به مناسبت گرامیداشت یاد و خاطر شهید قاسم سلیمانی و ۳ هزار شهید استان ایلام و با حضور تیم‌هایی از استانداری ایلام؛ سازمان برنامه و بودجه؛ اداره‌کل امور اقتصادی و دارایی؛ اداره‌کل امور مالیاتی؛ اداره‌کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری؛ اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای؛ دانشگاه آزاد اسلامی و شرکت گاز و به میزبانی دانشگاه آزاد برگزار شد.

انتهای پیام/



نویسنده: وجیهه فتاحی
همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

کلیه حقوق این پایگاه متعلق به وب سایت خبری آفتاب ایلام است و استفاده از اخبار و محتوا با ذکر منبع مجاز است
طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان