شنبه، 01 اردیبهشت 1403| 20 April 2024

آفتاب ایلام |مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران ایلام گفت: انتظار می رود مجموعه پالایشگاه گاز استان، نقش خود را در ارائه خدمات به جامعه ایثارگری و رفع مشکلات تبدیل وضعیت کارکنان ایثارگران شاغل در این شرکت ایفا نماید.

 

به گزارش آفتاب ایلام؛ جمال اسدی روز شنبه در دیدار با مدیرعامل پالایشگاه گاز استان با اشاره به لزوم ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه، کفت: کار شما امروز همانند کار رزمندگان دوران دفاع مقدس است و باید با تلاش و کوشش مضاعف بسیجی وار دشمنان نظام را مایوس کرد.

وی در ادامه بر لزوم تکریم و تجلیل از خانواده های معظم شهیدان و ایثارگران عزیز در جامعه تاکید کرد و افزود: یکی از مهمترین وظایف مسئولین، دیدار، سرکشی و سپاسگزاری از خانواده های شهدا و ایثارگران است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران ایلام به بیان مسئله اشتغال جامعه ایثارگری پرداخت و ادامه داد: انتظار می رود مجموعه پالایشگاه گاز استان، نقش خود را در ارائه خدمات به جامعه ایثارگری و رفع مشکلات تبدیل وضعیت کارکنان ایثارگران شاغل در این شرکت ایفا نماید.

مدیر عامل پالایشگاه گاز ایلام نیز در این نشست با تاکید بر اینکه ایثارگران در سخت ترین شرایط حساس این نظام نقش خود را بخوبی ادا نموده اند، ابراز امیداواری کرد: در جهت تبدیل وضعیت این عزیزان اقدامات لازم صورت گرفته و در مرحله پایانی کار این عزیزان هستیم.

نوریان افزود: در جهت پیشرفت علمی و دانش بومی سازی تهیه قطعات و تاسیسات مهندسین و متخصصین ما بحمدالله بیش از ده قلم ساخت قطعه، بومی شده است که این اتفاق خوبی است.

وی بیان داشت: پالایشگاه گاز ایلام این افتخار را دارد که در کنار بنیاد شهید و دیگر ارگانهای مرتبط در جهت ترویج فرهنگ ایثر و شهادت می باشد و همچنان این آمادگی خواهد داشت که همیار و همکار بنیاد شهید باشیم.

انتهای پیام/



نویسنده: وجیهه فتاحی
همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

کلیه حقوق این پایگاه متعلق به وب سایت خبری آفتاب ایلام است و استفاده از اخبار و محتوا با ذکر منبع مجاز است
طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان