جمعه، 31 فروردین 1403| 19 April 2024

آفتاب ایلام |مدیرکل بنیاد شهید ایلام گفت: ۲۷۷ پرونده جانبازی در کمیسیون پزشکی بنیاد شهید استان ایلام بررسی شد.

به گزارش آفتاب ایلام؛ جمال اسدی با اعلام این خبر اظهار داشت: در این جلسه تعداد ۱۶۰ پرونده جهت ایجاد حق پرستاری و تعداد ۱۱۷ پرونده از ایثارگران جهت تعیین درصد از شهرستانهای تابعه استان مورد بررسی قرار گرفت.

وی افزود: با توجه به وضعیت بیماری کرونا و لزوم رعایت پروتکل‌های بهداشتی، پرونده افراد متقاضی با رعایت فاصله اجتماعی توسط تیم پزشکی متشکل از ۸ پزشک متخصص اعزامی از تهران و در  دو روز بررسی شد.

مدیرکل بنیاد استان ایلام ادامه داد: در این کمیسیون پرونده جانبازان متقاضی جهت تعیین درصد جانبازی، شامل متقاضیان باراولی شرکت در کمیسیون پزشکی، متقاضیان برقراری حق پرستاری و همچنین جانبازانی که به درصد خود اعتراض دارند از شهرستان های مختلف استان، به صورت مدعو دعوت شده و پرونده آنان توسط تیم پزشکی تخصصی در دست بررسی قرار دارد.

وی خاطر نشان کرد: در این کمیسیون پرونده آن دسته از جانبازانی قابلیت طرح در کمیسیون پزشکی تعیین درصد دارد که از تاریخ آخرین کمیسیونی که در آن شرکت داشته اند، حداقل سه سال گذشته باشد.

اسدی عنوان کرد: دستاوردهای انقلاب مدیون خون شهدا و جانفشانی جانبازان است و در مقابل روحیه شهادت طلبی جانبازان و ایثارگران سرافراز برگزاری کمیسیون پزشکی، کمترین اقدام در جهت احقاق حق این عزیزان است‌.

انتهای پیام/



نویسنده: وجیهه فتاحی
همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

کلیه حقوق این پایگاه متعلق به وب سایت خبری آفتاب ایلام است و استفاده از اخبار و محتوا با ذکر منبع مجاز است
طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان