سه شنبه، 04 اردیبهشت 1403| 23 April 2024

آفتاب ایلام |مدیر کل دامپزشکی ایلام گفت: طرح تشدید کنترل و نظارت بهداشتی بر تولید، توزیع و عرضه فرآورده های خام دامی در ایام نوروز و ماه مبارک رمضان در حال اجرا است.


به گزارش آفتاب ایلام؛ دکتر رامین پورنجف در جلسه شورای هماهنگی که با حضور مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان دامپزشکی کشور برگزار شد، در خصوص وضعیت استان از نظر بیماری های دامی، بیماری مشترک، همچنین وضعیت کشتار غیر مجاز دراستان و نحوه برخورد با این معضل مطالبی ارائه کرد.

وی افزود: به منظور تامین و ارتقاء سطح بهداشت و سلامت مصرف کنندگان فرآورده های خام دامی و اهمیت فوق العاده این موضوع در ایام تعطیلات نوروز و ماه مبارک رمضان، نظارت های بهداشتی و شرعی بر مرکز تولید تشدید می شود.

سرپرست حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی ایلام نیز در این جلسه در خصوص تعداد ناظرین ذبح شرعی در کشتارگاه دام و طیور و نحوه نظارت و فعالیت آنها وهمچنین در خصوص ماموریت جدید جهاد کشاورزی و نحوه نظارت بر بازار محصولات کشاورزی و ایجاد امنیت غذایی برای مردم مطالبی ارائه کرد.

بازیار در ادامه از مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان دامپزشکی کشور خواست، از طریق مرکز نسبت به پیگیری رفع نواقص کشتارگاه استان اقدام کند.

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان دامپزشکی کشور نیز در این نشست گفت: با توجه به نامگذاری شعار سال امسال از سوی مقام معظم رهبری، دامپزشکی تمام ماموریت هایی که برعهده دارد در راستای تحقق شعار تولید دانش بنیان است.

حجت الاسلام سید اسماعیل حسینی مقدم افزود: دامپزشکی سازمان خاموش و مدافعین بی ادعای سلامت در عرصه  کشور محسوب و جهت ارائه خدمات دامپزشکی نقش مهمی بر عهده دارند.

وی در پایان از زحمات مدیرکل و کارکنان دامپزشکی ایلام، جهت ارائه خدمات مطلوب به دامداران و مردم در راستای نظارت های بهداشتی تقدیر و تشکر کرد.

انتهای پیام/



نویسنده: وجیهه فتاحی
همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

کلیه حقوق این پایگاه متعلق به وب سایت خبری آفتاب ایلام است و استفاده از اخبار و محتوا با ذکر منبع مجاز است
طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان