جمعه، 10 فروردین 1403| 29 March 2024

آفتاب ایلام |مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب ایلام گفت: متاسفانه مصرف آب شرب در استان بالاتر از متوسط جهانی و کشور است.

 
 


به گزارش آفتاب ایلام؛ پرویز ناصری صبح چهارشنبه در دیدار نوروزی با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام، اظهار داشت: تنها راه مقابله با کم آبی مدیریت مصرف توسط مردم است و در این  راستا برنامه هایی اندیشیده که اجرا آن نیازمند همفکری و همکاری دستگاه های اجرایی است.

وی افزود: متاسفانه سال جاری با کاهش نزولات جوی مواجه و ورودی آب سد ها استان کاهش یافته است که می طلبد با برنامه ریزی مناسب شرایط مدیریت شود.

مدیرعامل شرکت آبفا ایلام بیان داشت:  متاسفانه مصرف آب در استان بالاتر از متوسط جهانی و کشوری می باشد و این مهم نگرانی های را برای تامین آب ایجاد کرده است.

ناصری در ‌ادامه از نماینده ولی فقیه در استان برای تبلیغ و فرهنگ‌سازی مناسب در مدیریت مصرف آب از‌ طریق تریبون‌های نماز جمعه تاکید کرد و گفت: با توجه به سطح تأثیرگذاری امامان جمعه در میان مردم ، این افراد می توانند شرکت آبفا را راستای صرفه جویی و مدیریت مصرف همراهی کنند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام نیز در این دیدار با تبریک سال نو و با ابراز رضایت از عملکرد مجموعه شرکت آب و فاضلاب در امر خدمت رسانی به مردم، گفت: صرفه جویی در مصرف آب باید مد نظر همگان باشد و حساسیت و سختی کار تامین برای مردم اطلاع رسانی شود.

حجت الاسلام و المسلمین الله نور کریمی تبار در ادامه شناسایی و حذف مصارف غیرمجاز را یکی از راهکارهای مدیریت منابع آبی عنوان کرد و افزود: شرکت آبفا می بایست با یک برنامه عملیاتی جامع، نسبت به شناسایی و حذف این مصارف اقدام کند.

وی در پایان با تاکید بر اصلاح شبکه های فرسوده آب، اظهار داشت:در این زمینه شرکت آب و فاضلاب با ارائه راهکارهای مناسب، نسبت به کاهش هدر رفت آب اقدام کند.

انتهای پیام/



نویسنده: وجیهه فتاحی
همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

کلیه حقوق این پایگاه متعلق به وب سایت خبری آفتاب ایلام است و استفاده از اخبار و محتوا با ذکر منبع مجاز است
طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان