جمعه، 10 فروردین 1403| 29 March 2024

آفتاب ایلام |مدیر فرودگاه شهدای ایلام گفت: پرواز شرکت هواپیمایی آسمان به علت وجود توده گرد و غبار غلیظ در فرودگاه کرمانشاه فرود آمد.




جواد یگانه روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار آفتاب ایلام اظهار داشت: باتوجه به وجود توده غلیظ گرد و غبار حاکم بر استان، پرواز ظهر شرکت هواپیمایی آسمان از مقصد تهران به ایلام قادر به فرود در فرودگاه ایلام نبود و در کرمانشاه به زمین نشست.

وی افزود: همچنین پرواز شرکت هواپیمایی ماهان نیز که به علت ریزگردها ابتدا یک ساعت تاخیر اعلام کرده بود اما باتوجه به تداوم گرد و غبار و کاهش دید افقی و افزایش میزان غلظت گرد و غبار لغو شد.

مدیر فرودگاه شهدای ایلام تاکید کرد: مسافران قبل از عزیمت به فرودگاه شهدای ایلام حتما با اطلاعات پرواز یا شماره ۱۹۹ یا تلفن مستقیم ۰۸۴۳۲۳۶۸۰۰ تماس بگیرند.

به گزارش آفتاب ایلام، توده گرد و غبار که از صبح امروز وازد استان ایلام شده، باعث تعطیلی فعالیت همه مدارس، مراکز آموزشی استان و پایان فعالیت ادارات شهرستان مهران در ساعت ۱۲ شد.

بنا بر پیش بینی هواشناسی این توده به صورت فردا نیز ادامه دارد که میزان غلظت آن نسبت به امروز کمتر خواهد بود.

از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از چهار مورد لغو پروازهای فرودگاه شهدای ایلام به علت گرد و غبار و کاهش دید افقی انجام شده است. 

از ابتدای سال جاری تاکنون ۱۸ روز ناشی از گرد و غبار در استان ایلام ثبت شده است.

میزان استاندارد غلظت الودگی در هوا در ۱۵۰ میکرو گرم بر متر مکعب و استاندارد دید افقی نیز ۱۰ کیلومتر است.

انتهای پیام/



نویسنده: وجیهه فتاحی
همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

کلیه حقوق این پایگاه متعلق به وب سایت خبری آفتاب ایلام است و استفاده از اخبار و محتوا با ذکر منبع مجاز است
طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان