شنبه، 01 اردیبهشت 1403| 20 April 2024
امام جمعه ایلام:

همه کمک کنند برنامه های اقتصادی دولت به نتیجه برسد

۱۴۰۱/۰۲/۳۰ ۱۵:۰۰ چاپ کدخبر: 17955

آفتاب ایلام |امام جمعه ایلام گفت: همه باید دولت را در اجرای طرح اقتصادی یاری کنند تا این طرح که از آن بعنوان "جراحی اقتصاد" یاد ی‌کنند به فرجام برسد و مردم از نتایج امید بخش آن بهره مند شوند.

به گزارش آفتاب ایلام،  حجت‌الاسلام  اله نور کریمی تبار ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته ایلام اظهار داشت:همه باید دولت را در اجرای طرح اقتصادی یاری کنند تا این طرح که از آن به عنوان "جراحی اقتصاد" یاد می‌کنند به فرجام برسد و مردم از نتایج امید بخش آن بهره مند شوند.

نماینده ولی فقیه و امام جمعه ایلام گفت: عدالت اقتضا می کرد، توزیع عادلانه یارانه ها اجرا شود کاری که هیچ کدام از رؤسای جمهور جرأت اجرای آن را نداشتند و رئیس جمهور تصمیم گرفتند این کار را انجام دهند.

وی یادآورشد: طبیعتا هستند کسانی که مانع از اجرای این طرح که به‌ نفع اقشار متوسط و ضعیف جامعه است، شوند. رانت خوارها اجازه نمی دهند حق به حقدار برسد و با تبلیغات منحرف کنننده مانع از اجرای این طرح که به نفع اقشار کم برخوردار است، می شوند.

 خطیب جمعه ایلام سخنان رهبر معظم انقلاب را مستند گفتار خود ذکر کرد و خاظرنشان کرد: رهبر فرزانه انقلاب هم هم بیان کردند همه باید دولت را در اجرای برنامه های اقتصادی کمک  و یاری کنند، باید مردم و مسئولان تلاش کنند این طرح به سرانجام برسد‌.

 ختم سخنان خطیب جمعه ایلام آن بود که گفت: دولت توجه کند با گران شدن 4 قلم کالا، بهانه ای نباشد که مابقی کالاها گران شود و باید به جد برای کنترل بازار اقدام شود تا سوءاستفاده کنندگان، امنیت روانی جامعه را بر هم نریزند.

انتهای پیام/



نویسنده: وجیهه فتاحی
همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

کلیه حقوق این پایگاه متعلق به وب سایت خبری آفتاب ایلام است و استفاده از اخبار و محتوا با ذکر منبع مجاز است
طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان