شنبه، 01 اردیبهشت 1403| 20 April 2024

نکاتی ساده برای شیک پوشی 

۱۴۰۱/۰۳/۰۲ ۱۷:۵۹ چاپ کدخبر: 17970

آفتاب ایلام |با استفاده از نکاتی ساده برای شیک پوشی بسیار خوش پوش تر و خوش تیپ تر شوید

به گزارش آفتاب ایلام ،با توجه به این که مد و هنر شیک پوشی، کمی کار سختی است و بسیاری از خانم ها آن را بلد نیستند، این مقاله را برایتان آماده کرده ایم،تا با استفاده از آن بتوانید بسیار خوش پوش تر و خوش تیپ تر شوید.

1- سفید رنگ شگفت انگیزی است.

هر چیزی که سفید باشد، بسیار زیباست، فرقی هم ندارد که کفش باشد یا شلوار جین و یا لباس. اگر بتوانید لباس ها و وسایل سفید خودتان را تمیز نگه دارید، رنگ سفید آن ها به شما خواهد کرد که تر و تازه به نظر برسید. پوشیدن رنگ سفید ربطی به سن ندارد و شما با هر سنی می توانید از این رنگ استفاده کنید. ولی این نکته را فراموش نکنید که لباس سفید گزینه ی مناسبی برای لباس مناسب محل کار نمی باشد و شما باید از پوشیدن آن خودداری کنید.

 

 

2- در مجالس عروسی بقیه سفید نپوشید.

با این که در مورد پوشیدن لباس سفید در مورد قبلی توضیح دادیم، ولی شما نباید به هیچ وجه در مجالس عروسی دیگران رنگ سفید را برای لباستان انتخاب کنید، چرا که رنگ سفید لباس عروس در چشم است و به همین دلیل سفیدی لباس شما جلوه ای نخواهد داشت.

 

 

3- لباس زیرتان نباید پیدا باشد.

حواستان باشد لباسی که انتخاب می کنید نباید به قدری باز باشد که لباس زیرتان هم پیدا شود! همچنین سعی کنید که همیشه رنگ لباس زیرتان با رنگ لباستان همرنگ باشد.

 

4- کمربندتان نباید کوجب جمع شدن کمر شوارتان شود.

بعضی از خانم ها بستن کمربند و استفاده از آن را بسیار دوست می دارند اما گاهی کمربند بستن موجب می شود که شلوارتان جمع شود و نه تنها به زیبا تر شدن آن کمکی نمی کند، بلکه جلوه ی زشتی همبه آن می دهد. پس هر وقت خواستید از کمربند استفاده کنید، توجه کنید که سایز شلوار کامل فیکس بدنتان باشد.

5- برهنه نبودن پاها:
برای این که اندام و لباس هایتان زیبا به نظر برسند، بهتر است که همیشه جوراب هایی زیبا و نازک به پا داشته باشید. جوراب های زیبای بسیار زیادی وجود دارند که حتی با لباس کوتاه هم زیبا به نظر می رسند و به لباس جلوه ی قشنگی می دهند.

6- لباس شما باید در شب بدرخشد.
این که لباس شما همیشه درخشان باشد و بدرخشد، همیشه خوب است، اما اهمیت درخشش لباس در شب بسیار زیاد تر است. پس اگر به مهمانی دعوت شده اید که در شب برگزار می شود، حتما از لباسی استفاده کنید که درخشش زیبایی در شب داشته باشند.

7- اگر قد بلندی دارید، کفش پاشنه بلند نپوشید.

یک اصل مهم این است که قد مردان باید همیشه از قد زنان بلند تر باشد. به همین دلیل شما باید با توجه به قد همسرتان کفشی را انتخاب کنید که باعث نشود شما از او بلند تر به نظر برسید.

8- اگر قد کوتاهی دارید، لباس بلند بپوشید.
لباس هر چقدر که بلند تر باشد، باعث می شود که قامت شما کشیده تر و هیکلتان لاغر تر و بلند تر به نظر برسد. پس اگر قد کوتاهی دارید حتما از لباس های ماکسی استفاده کنید.

9- با کفش جلوباز جوراب نپوشید.
جوراب پوشیدن برای فصل سرما بسیار مناسب بوده و باعث گرم نگه داشتن پاهای شما در داخل کفش می شود. اما این که با کفش جلو باز جوراب بپوشید، به هیچ وجه زیبا نیست و فقط باعث دادن جلوه ای زشت به شما می شود.
- تعداد جواهراتی که آویزان می کنید کم باشد.
به این نکته توجه داشته باشید که هر چقدر تعداد جواهراتی که به خودتان آویز می کنید کم تر باشد، باعث می شود جلوه ای زیبا تر داشته باشد و نمای آن هم زیبا تر باشد. حتی ایده ی استفاده از یک توگردنی تک به جای چند مدل گردنبند روی یکدیگر هم بسیار خوب است.

انتهای پیام/



نویسنده: وجیهه فتاحی
همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

کلیه حقوق این پایگاه متعلق به وب سایت خبری آفتاب ایلام است و استفاده از اخبار و محتوا با ذکر منبع مجاز است
طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان