پنجشنبه، 06 اردیبهشت 1403| 25 April 2024
مدیرکل بنیاد شهید ایلام؛

 شهدا نماد ایثارگری و تجلی فرهنگ شهادت طلبی هستند

۱۴۰۱/۰۳/۰۴ ۱۹:۵۳ چاپ کدخبر: 17981

آفتاب ایلام |مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران ایلام با اشاره به اینکه شهدا نماد ایثارگری و تجلی فرهنگ شهادت طلبی هستند، گفت: یکی از مهمترین عملکردهای مسئولان استان، دیدار با خانواده های معظم شهدا و ایثارگران است.


  

به گزارش آفتاب ایلام؛ دکتر جمال اسدی و حجت الاسلام و المسلمین کریمی مسئول نمایندگی ولی فقیه در بنیاد شهید در سفر به شهرستان آبدانان اظهار داشت: سفرهای شهرستانی به منظور ارزیابی و بازدیدهای میدانی و بررسی مسائل و مشکلات خانواده های معظم شهدا و ایثارگران انجام می گیرد.

وی افزود: شهرستان آبدانان با توجه به بعد مسافت، یکی از نقاط کمتر برخوردار استان به شمار می آید و همه مسئولان باید نگاه ویژه ای نسبت به این شهرستان داشته باشند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران ایلام با اشاره به اینکه شهدا نماد ایثارگری و تجلی فرهنگ شهادت طلبی هستند، خانواده های معظم شهدا و ایثارگران را مظهر ایستادگی در جامعه خواند و با تاکید بر لزوم دیدار با جامعه معزز ایثارگری، گفت: یکی از مهمترین عملکردهای مسئولان استان، دیدار با خانواده های معظم شهدا و ایثارگران است و ادارات باید در این خصوص پای کار بیایند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در بنیاد شهید ایلام نیز در این نشست گفت: خداوند متعال را شاکر هستیم توفیق عطا نمود تا در شهرستان آبدانان که مهد علم است، حضور یابیم.

حجت الاسلام و المسلمین کریمی در ادامه بر لزوم قدردانی مسئولان از جامعه معزز ایثارگری تاکید کرد و افزود: طرح سپاس صرفاً در جهت خدمت به جامعه ایثارگری نیست، بلکه در راستای حضور مسئولان در محضر خانواده های معظم شهدا و ایثارگران و قدردانی از ایستادگی و ایثار آنان است.

در ادامه میرکل بناد شهید و هیات همراه با خانواده های معظم شهیدان والامقام «مهدی، مریم و فرشته میرزائی» و «جعفری» دیدار و از مقام والای آنان تجلیل کردند.

شهید والامقام صادق جعفری در تاریخ ۲۳ شهریور سال ۶۶ در مهران به مقام والای شهادت نائل آمد و شهیدان معظم «مهدی، مریم و فرشته میرزائی» در جریان بمباران هوائی ۲۶ اسفندماه سال‌ ۱۳۶۶ شهر آبدانان بدست مزدوران رژیم بعث به مقام رفیع شهادت رسیدند.

انتهای پیام/



نویسنده: وجیهه فتاحی
همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

کلیه حقوق این پایگاه متعلق به وب سایت خبری آفتاب ایلام است و استفاده از اخبار و محتوا با ذکر منبع مجاز است
طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان