پنجشنبه، 09 فروردین 1403| 28 March 2024

آفتاب ایلام |دو کلمه "زمین سوخته" را از برخی بگیرید حرفی برای گفتن ندارند

آفتاب ایلام| نگارنده این سطور هیچ علقه فکری به کارگزاران دولت قبلی در استان ایلام نداشته و کاری هم به آن ندارد که خوب بوده‌اند یا بد اما آقایان همه ناکارآمدی‌ها و نارسایی‌ها ی خود را به پای آنان نگذارند و انصاف را سرلوحه امور در سخن و عمل قرار دهند و با بیان نقاط ضعف و ناکارآمدی‌های مسئولان دولت قبلی در استان ایلام نقاط قوت آنان را نیز بگویند تا سخنان آنان پذیرش عام و مورد پسند افکار عمومی قرار گیرد.
بیان تحویل "زمین سوخته"،"شخم زده" و درخواست از مردم و مسئولان برای باروری آن که نیز به دور انصاف است.
متاسفانه اگر ما دو کلمه را از برخی آقایان امروزی بگیریم هیچ چیز برای گفتن ندارند و آن عبارت"دولت قبل"،" زمین سوخته" است.
چرا که؟ عملکرد گویندگان این سخن در این دیار تا کنون چیزی جزء "وعده‌ها" و تکرار همان سخنان مسئولان دولت ماضی نبوده است.
به فرض دیگر اگر بپذیریم که دولت ماضی "زمین سوخته" و" شخم زده" در استان ایلام تحویل داده است و تلاش برای باروری آن در دست اقدام است و اگر امیدوار به وعده‌های داده شده در زمانه فعلی باشیم با این سبک و سیاق مدیریتی بعید به نظر می رسد که "زمین سوخته" و" شخم زده" خاکسترش زدوده شود و کشت در زمین"شخم زده" به بار بنشید و مردم چشم انتظار این استان آن را "درو" و از "خرمن" آن نان بخورند.
برای باروری "زمین سوخته" و "شخم زده" مجاب خردمندان زبده و متخصص و متعهد برای قبول منصب و "عمل به وعده‌ها" ضروری است.
شک نکنید که " گفتار درمانی" و"وعده‌های بیشمارو غیر قابل تحقق" نه تنها این زمین راسوخته تر خواهد کرد بلکه ناامیدی افکار عمومی را بیشر خواهد کرد.

انتهای پیام/



نویسنده: رضا میرزاد
همرسانی کنید:

کلیه حقوق این پایگاه متعلق به وب سایت خبری آفتاب ایلام است و استفاده از اخبار و محتوا با ذکر منبع مجاز است
طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان