جمعه، 07 اردیبهشت 1403| 26 April 2024
رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی ایلام؛

 پروژه های پیشران رشد اقتصادی در اولویت تأمین اعتبارات سال ۱۴۰۱ است

۱۴۰۱/۰۳/۳۰ ۱۳:۳۷ چاپ کدخبر: 18214

آفتاب ایلام |رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی ایلام تأکید کرد: در توزیع اعتبارات سال ۱۴۰۱ باید پروژه های پیشران رشد اقتصادی ۹٫۶ درصدی هدفگذاری شده برای استان در اولویت تأمین اعتبار قرار گیرند.


 
 
 
 
 


 


به گزارش آفتاب ایلام؛ رحمت اله قیصوری در نشستی که بمنظور تشریح نحوه توزیع اعتبارات و روند دستیابی به رشد اقتصادی هدفگذاری شده برای استان برگزار شد، اظهار داشت: فرمانداران در حوزه ماموریت خود به عنوان نماینده عالی دولت در شهرستان، مسئول اجرای سیاست های عمومی کشور می باشند و وظایف متعددی در بخش های مختلف اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، امنیتی و… بر عهده دارند.

وی افزود: نظارت و مراقبت در بهبود و پیشرفت امور عمرانی و همچنین نحوه توزیع اعتبارات طرح‌های عمرانی با در نظر گرفتن اولویت‌ها یکی از مهمترین وظایف فرمانداران می باشد که فرمانداران می بایست در این خصوص نظارت و دقت بیشتری بعمل آورند.

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی ایلام تأکید کرد: اعتبارات سال ۱۴۰۱ باید براساس سند آمایش سرزمین، سند تحول دولت مردمی، پروژه سفر ریاست محترم جمهوری، پروژه های دانش بنیان و پروژه های نیمه تمام با توجه به پیشرفت فیزیکی و نقشی که در تحقق رشد اقتصادی دارند توزیع گردد.

وی ن با بیان الزامات قانونی، ضوابط اجرایی و دستورالعمل اجرایی بودجه به تشریح بودجه سال ۱۴۰۱ استان و ظرفیت های قانونی بودجه کل کشور در سال ۱۴۰۱ پرداخت و تأکید کرد: فرمانداران و مدیران دستگاههای اجرایی استان باید استفاده از این ظرفیتها و جذب سهم استان از ردیف های متمرکز، به توسعه هر چه بیشتر استان در بخش های مختلف زیربنایی، عمران شهری و روستایی، آموزش و پرورش، راه، جهاد کشاورزی و سایر بخشهای عمرانی استان کمک کنند.

انتهای پیام/



نویسنده: وجیهه فتاحی
همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

کلیه حقوق این پایگاه متعلق به وب سایت خبری آفتاب ایلام است و استفاده از اخبار و محتوا با ذکر منبع مجاز است
طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان