سه شنبه، 04 اردیبهشت 1403| 23 April 2024
با حضور مدیرعامل:

رونمایی از کتاب جامع آزمایشگاه در صنایع نفت، گاز و پتروشیمی

۱۴۰۱/۰۳/۳۰ ۱۶:۰۲ چاپ کدخبر: 18218

آفتاب ایلام |در آیینی و با حضور حسن نجفی‌سمنانی، مدیرعامل شرکت پتروشیمی ایلام از «کتاب جامع آزمایشگاه در صنایع نفت، گاز و پتروشیمی»رونمایی شد.





به گزارش آفتاب ایلام، مدیر عامل شرکت پتروشیمی ایلام در این آیین گفت:ممارست و کوشش علمی دکتر قبادی و همکاران ایشان در تالیف این کتاب ارزشمند، جهاد علمی و خدمتی ماندگار در صنعت پتروشیمی است.

وی با تمجید از این دستاورد جامع پژوهش‌محور در حوزه آزمایشگاه و صنعت نفت، گاز و پتروشیمی ادامه داد: تألیف این کتاب ، استمرار موفقیت‌های فرزندان استان و برگ زرینی در تاریخ پتروشیمی ایلام است.

 کتاب جامع آزمایشگاه در صنایع نفت، گاز و پتروشیمی با تلاش دکتر مسعود قبادی از همکاران واحد آزمایشگاه پتروشیمی ایلام و دکتر طوبی ذوالفقاری چاپ شده است که تلفیقی از ۱۰ کتاب جامع شامل مباحث اساسی در منابع گاز و پتروشیمی، مباحث ایمنی، شرح فرایندی، مباحث تخصصی شیمی، محلول‌سازی متدها، استانداردهای آزمایشگاهی و شرح کامل دستورالعمل‌های آنالیزی است.

مسعود قبادی کارگر نمونه پتروشیمی ایلام در سال ۱۴۰۱ و فارغ‌التحصیل ممتاز مقاطع ارشد و‌ دکتری شیمی معدنی است که دارای ۷ جلد تالیف و ترجمه کتاب علمی ، ۱۸ مقاله بین‌المللی ISI و ۴ مقاله در کنفرانس ملی و بیش از ۱۶ (Ceritificate) تخصصی می‌باشد.

انتهای پیام/



نویسنده: وجیهه فتاحی
همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

کلیه حقوق این پایگاه متعلق به وب سایت خبری آفتاب ایلام است و استفاده از اخبار و محتوا با ذکر منبع مجاز است
طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان