پنجشنبه، 06 اردیبهشت 1403| 25 April 2024

آفتاب ایلام |ایلام سفر دو روزه‌ی فراکسیون زنان و خانواده مجلس شورای اسلامی به استان ایلام با همراهی سارا فلاحی، نماینده مردم استان در مجلس شورای اسلامی آغاز شد.





به گزارش آفتاب ایلام ،حضور نشست شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان، جلسه هم اندیشی با مشاوران زن ادارات استان، بازدید از مرکز ناباروری و سرطان برست ، نشست  با روسای هیئت‌های ورزشی ،  بازدید از دفاتر تسهیلگری ، بازدید از مرکز اورژانس اجتماعی ،  بازدید از پارک علم و فناوری و شرکت‌های دانش‌بنیان برنامه‌ی اعضای این فراکسیون در سفر دو روزه به استان ایلام است.

«فاطمه قاسم‌پور»، رئیس فراکسیون زنان و خانواده و عضو کمیسیون اجتماعی، «فاطمه رحمانی»،  نایب رئیس فراکسیون زنان و عضو کمیسیون اجتماعی، دکتر «زهرا شیخی» نماینده فراکسیون دیپلماسی سلامت و دکتر «شیوا قاسمی‌پور» ، عضو فراکسیون زنان و عضو کمیسیون فرهنگ و دانشگاه نمایندگانی هستند که در این سفر دو روزه در ایلام حضور دارند.

«سارا فلاحی»، نماینده ایلام و سخنگوی این فراکسیون در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: زنان نیمی از جمعیت جامعه را تشکیل می‌دهند، جمعیتی که ظرفیت و پتانسیل بالایی در جامعه بود ه و مطالباتی دارند و هدف از حضور این فراکسیون رصد مباحث حوزه زنان و پیگیری و رفع این مشکلات است.

انتهای پیام/



نویسنده: وجیهه فتاحی
همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

کلیه حقوق این پایگاه متعلق به وب سایت خبری آفتاب ایلام است و استفاده از اخبار و محتوا با ذکر منبع مجاز است
طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان