جمعه، 10 فروردین 1403| 29 March 2024
رییس فراکسیون زنان مجلس:

۴۰۰ میلیارد ریال برای توانمندسازی و اشتغال بانوان ایلام اختصاص یافت

۱۴۰۱/۰۴/۰۲ ۱۳:۴۶ چاپ کدخبر: 18243

آفتاب ایلام |رییس فراکسیون زنان و خانواده مجلس و نماینده مردم اسلامشهر، تهران، ری و شمیرانات در مجلس شورای اسلامی گفت: با تلاش و همدلی ۱۰۰ میلیارد ریال برای توانمندی و ۳۰۰ میلیارد ریال برای حوزه اشتغال زنان سرپرست خانوار در استان ایلام اختصاص یافته است.





به گزارش خبرنگار آفتاب ایلام، شیدا قاسم پور روز پنجشنبه در نشست شورای برنامه ریزی و توسعه استان با حضور استاندار ایلام افزود: امیدواریم با تلاش و با حمایت دولت بستر توانمندسازی این زنان در جامعه فراهم و بتوانیم خدمت کوچکی به جامعه داشته باشیم.

وی ادامه داد: امسال در تبصره ۱۸ به هر استانی ۲ هزار میلیارد تومان اعتبار اختصاص یافته است که باید از این فرصت بخوبی استفاده شود .

رییس فراکسیون زنان و خانواده مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه اختصاص اعتبار از طریق این تبصره، یک فرصت تاریخی برای توسعه استان ها به ویژه استان های محروم است، گفت: این اتفاق در کنار اعتبار ۲۰ هزار میلیارد تومان محرومیت زدایی و اعتبارات تبصره ۱۶ می تواند نقش مهمی در راستای توسعه استان ها با ایجاد ظرفیت های جدید داشته باشد.

قاسم پور ابراز کرد: حضور سارا فلاحی در مجلس شورای اسلامی با توجه به توانمندی هایی که در عرصه دانشگاهی و ارائه برنامه های خلاقه دارند، نشان دهنده ظرفیت ها و توانمندی های بانوان استان ایلام است و نشان می دهد که این فرصت ها وجود دارد و باید تلاش کرد که ظرفیت های استان به منصه ظهور برسد.

 
انتهای پیام/



نویسنده: وجیهه فتاحی
همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

کلیه حقوق این پایگاه متعلق به وب سایت خبری آفتاب ایلام است و استفاده از اخبار و محتوا با ذکر منبع مجاز است
طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان