چهارشنبه، 05 اردیبهشت 1403| 24 April 2024

آفتاب ایلام |سرپرست شرکت گاز ایلام گفت: پایداری گاز در استان با اتصال خطوط لوله گاز مناطق شرق، جنوب و شمال استان به یکدیگر، دائمی می‌شود و در مواقع بحران هیچگونه مشکلی وجود نخواهد داشت.

 




 به گزارش آفتاب ایلام به نقل از روابط عمومی شرکت گاز استان ایلام؛ محمود کشاورز روز سه شنبه در دیدار با فرمانده سپاه امیرالمؤمنین‌(ع) استان ایلام با اشاره به اینکه این مجموعه برای شرایط اضطراری آمادگی کامل دارد، اظهار داشت: شرکت گاز استان علاوه بر خدمات‌رسانی به مناطق مختلف استان، در حوزه پدافند غیرعامل نیز اقدامات قابل قبولی انجام داده است و در شرایط اضطرار و بحرانی، هیچگونه خللی در خدمت‌رسانی به مردم ایجاد نخواهد شد.

وی با اشاره به اینکه هم‌اکنون ۱۰۰ درصد جامعه شهری و ۹۷ درصد جمعیت روستایی استان از نعمت گاز طبیعی برخوردار هستند، افزود: سال‌جاری تعداد قابل توجهی از مناطق روستایی استان گازدار خواهند شد که با اتمام این پروژه‌ها، میزان ضریب‌ نفوذ گازرسانی در روستاها به ۹۹ درصد می‌رسد که تقریباً پرونده گازرسانی روستایی استان برای روستاهای دارای قابلیت گازرسانی بسته خواهد شد.

کشاورز با بیان اینکه رسالت اصلی شرکت ملّی گاز، توزیع پایدار و ایمن گاز است تاُکید کرد: به‌منظور جلوگیری از افت فشار گاز در زمان اوج مصرف و آمادگی مواجهه با هرگونه بحران در فصل سرد سال و ارائه خدمات مطلوب به مشترکان، اقدامات مهم و اساسی را در حوزه پدافند غیرعامل در دستور کار قرار داده که خروجی آن تاُمین گاز پایدار برای همه مشترکین است.

سرپرست شرکت گاز استان از تأمین زیرساخت‌های گازی مورد نیاز برای موکب‌های اربعین خبر داد و تصریح کرد: خوشبختانه زیرساخت‌های گاز در نقاط صفر مرزی آماده شده‌اند و در صورت تقاضا برای گازرسانی به موکب‌های موقت، در هر نقطه از مسیر پل زائر مهران تا پایانه مرزی شهید سلیمانی هیچگونه محدودیتی وجود ندارد.

کشاورز با اشاره به اینکه بسیج این مجموعه در زمینه‌های مختلف حضوری فعال دارد، اضافه کرد: گازرسانی به مناطق کمتر برخوردار و صعب العبور نمونه بارز خدمت صادقانه، جهادی و بی‌منت به مردم است که این مهم تنها بخش کوچکی از خدمات بسیجی‌وار کارکنان در حوزه‌های مختلف است.

فرمانده سپاه امیرالمؤمنین(ع) استان ایلام هم در این دیدار با اشاره به اینکه شرکت گاز استان در مسیر خدمت و تلاش برای مناطق شهری و روستایی ایلام قدم‌های خوبی برداشته‌است که قابل تقدیر و قدردانی است، گفت: شرکت گاز استان در طول سال‌های گذشته تاکنون با گازرسانی به مناطق محروم روستایی به مردم خدمات‌رسانی بی‌منت نموده که این موضوع نمونه بارز تلاش جهادی و انقلابی است.

سردار جمال شاکرمی با بیان اینکه عملکرد شرکت گاز در گازرسانی به نقاط شهری و روستایی استان مطلوب است بطوریکه امروز به برکت انقلاب اسلامی همه شهرها و ۹۷ درصد جمعیت روستایی استان از نعمت گاز برخوردار هستند، افزود: خدمات‌دهی به مناطق محروم روستایی سبب کاهش مهاجرت روستائیان به شهرها، رونق اقتصادی در روستاها، کاهش هزینه‌های خدمات برای خانوارها و نهایتا محرومیت زدایی می‌شود.

وی از تلاش شرکت گاز استان برای تاُمین زیرساخت‌های گاز در مناطق مرزی بخصوص تاُمین دائمی گاز برای موکب‌های مهران قدردانی کرد و اظهار داشت: اجر معنوی این اقدام شرکت گاز با اباعبدالله الحسین‌(ع) و دعای خیر زائرین عتبات عالیات بدرقه راه کارکنانش خواهد بود.

فرمانده سپاه امیرالمؤمنین(ع) استان با اشاره به اینکه بسیج  در مواقع بحرانی و در شرایط اضطرار، بخصوص در فصل سرد سال آماده کمک‌رسانی به شرکت گاز استان است، تصریح کرد: اجرای مانورهای تخصصی بسیج به منظور کمک به دستگاههای اجرایی در شرایط اضطراری می‌باشند که در این راستا جامعه مهندسین بسیج بصورت تخصصی و سایر نیروهای بسیجی بصورت عام آماده همکاری و کمک به شرکت گاز هستند.

انتهای پیام/



نویسنده: وجیهه فتاحی
همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

کلیه حقوق این پایگاه متعلق به وب سایت خبری آفتاب ایلام است و استفاده از اخبار و محتوا با ذکر منبع مجاز است
طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان