جمعه، 10 فروردین 1403| 29 March 2024
مدیر توزیع نیروی برق شهرستان,

 اصلاح و بهسازی شبکه برق سه روستای ایوان تا پایان امسال انجام می شود

۱۴۰۱/۰۴/۱۴ ۱۰:۲۱ چاپ کدخبر: 18347

آفتاب ایلام |مدیر توزیع نیروی برق ایوان گفت: اصلاح و بهسازی شبکه برق سه روستای این شهرستان تا پایان امسال انجام می‌شود.


  

به گزارش آفتاب ایلام؛ علی منصوری با بیان اینکه اصلاح و بهسازی سه روستای میان، درگه و شهرک اندیشه به پایان رسیده است، اظهار کرد: از محل اعتبارات عمرانی پروژه احداث برق‌رسانی به شهرک اندیشه با نصب یک دستگاه ترانس ۲۰۰ کیلو ولت، اجرای ۱۱۰ متر شبکه فشار ضعیف، نصب ۱۵ دستگاه چراغ روشنایی معابر انجام گرفته است.

وی با بیان اینکه ۱۱ روستای شهرستان ایوان اصلاح شده است، افزود: ۵ روستای شاله‌شوری، نرگسی، جوب شریف، چغاماهی و نهرخان با اعتباری نزدیک به ۷ میلیارد تومان در حال انجام اصلاح و بهسازی شبکه هستیم، همچنین روستاهای کله‌جوب، ماژین سفلی و شیره‌چغا در صورت تامین اعتبار تا پایان سال اصلاح و بهسازی خواهند شد.

مدیر توزیع برق شهرستان ایوان با بیان اینکه این پروژه‌ها در راستای خدمات بهتر به مشترکین انجام شده است، افزود: اعتبار این پروژه از محل اعتبارات داخلی شرکت توزیع برق در حوزه احداث، توسعه، اصلاح و بهینه سازی شبکه‌های برق روستایی انجام خواهد شد.

وی ادامه داد: سه روستای ویله، چهارمله و دِبیران از جمله روستاهایی هستند که انجام اصلاح شبکه در آنها با سختی‌های فراوان همراه است و سعی داریم امسال آن را انجام دهیم تا اهالی روستا علاوه بر بهره‌مندی از برق مطمئن و پایدار از نعمت روشنایی معابر نیز برخوردار شوند.

منصوری با اشاره به اینکه سال گذشته ۲۵ کیلومتر از کابل‌های مسی شهر ایوان به سیمی تبدیل شده است، خاطر نشان کرد: در حال حاضر ۱۲ کیلومتر تبدیل کابل مسی به سیمی با نصب ۵ ترانس فشار متوسط در شهر ایوان به مناقصه گذاشته شده است.

انتهای پیام/



نویسنده: وجیهه فتاحی
همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

کلیه حقوق این پایگاه متعلق به وب سایت خبری آفتاب ایلام است و استفاده از اخبار و محتوا با ذکر منبع مجاز است
طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان