پنجشنبه، 09 فروردین 1403| 28 March 2024
مدیرکل بنیاد شهید ایلام؛

مشاورین ایثارگران یاوران بنیاد در دستگاه های اجرایی هستند

۱۴۰۱/۰۴/۲۵ ۱۰:۱۱ چاپ کدخبر: 18437

آفتاب ایلام |مدیرکل بنیاد شهید ایلام گفت: مشاورین ایثارگران در دستگاه های اجرایی به عنوان یاوران بنیاد و نقطه اتکا جامعه معزز ایثارگری در آن دستگاه هستند.


به گزارش آفتاب ایلام ،جمال اسدی در نشست با مشاورین ایثارگران دستگاه های اجرائی تابعه تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان با اشاره به اهمیت دیدار با خانواده های معظم شهدا و ایثارگران، افزود: مکاتبات لازم با دستگاه های اجرائی در خصوص دیدار و تجلیل از خانواده های معظم شهدا و ایثارگران انجام شده و دستورالعمل این دیدارها نیز از سوی استانداری به ادارات و دستگاه ها ابلاغ شده است.

وی افزود: کلیه دستگاه های اجرائی مکلف شده اند با هماهنگی با بنیاد با خانواده های معظم شهدا و ایثارگران دیدار و گزارش دیدارهای خود را به بنیاد ارسال نمایند.

مدیرکل بنیاد استان ایلام تصریح کرد ادامه داد: در سال جاری باید بیش از ۱۳۰۰۰ دیدار با خانواده های معظم شهدا و ایثارگران انجام گیرد که باید همه ادارات و دستگاه ها در جهت تحقق این تعداد دیدار پای کار باشند.

اسدی در ادامه به تبدیل وضعیت ایثارگران شاغل در دستگاه های اجرائی استان نیز اشاره کرد و گفت: اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی باید یکی از دستگاه های مطالبه گر در جهت اجرای قانون تبدیل وضعیت ایثارگران باشد.

ایثارگران وفادارترین و قانع ترین قشر جامعه به نظام هستند

مشاور وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی نیز در این جلسه با تاکید بر اینکه خانواده های معظم شهدا و ایثارگران همواره پای انقلاب و نظام خواهند ماند، گفت: ایثارگران وفادارترین و قانع ترین قشر جامعه به نظام هستند، از این رو اولین گام تکریم، احترام به آنان و خانواده ایشان است.

مسعود آزادی خاطر نشان ساخت: خدمتگزاران نظام وظیفه دارند همواره در جهت خدمت رسانی بهتر و مطلوب تر و همچنین رفع مشکلات خانواده های معظم شهدا و ایثارگران تلاش نمایند.

مسئولین در قبال خون شهدا وظیفه سنگینی بر عهده دارند

نورالدین الیاسی مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان ایلام نیز در این نشست، با تاکید بر اینکه خانواده معظم شهدا و ایثارگران یکی از ارزش های ایرانی، اسلامی هستندهستند، گفت: مسئولین در قبال خون شهدا وظیفه سنگینی بر عهده دارند و امیدواریم بتوانیم با خدمت صادقانه و خالصانه به مردم، شرمنده شهدا و یادگاران آنان نباشیم.

گفتنی است؛ در این جلسه مشاورین دستگاه های تابعه تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان ایلام مهمترین دغدغه ها، مطالبات و مسائل مربوط به جامعه معزز ایثارگری را مطرح کردند.

انتهای پیام/



نویسنده: وجیهه فتاحی
همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

کلیه حقوق این پایگاه متعلق به وب سایت خبری آفتاب ایلام است و استفاده از اخبار و محتوا با ذکر منبع مجاز است
طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان