پنجشنبه، 09 فروردین 1403| 28 March 2024
 مدیرکل بنیاد ایلام؛

حماسه سازی های شهدا و ایثارگران در عملیات تنگ کوشک معرفی شود

۱۴۰۱/۰۵/۱۳ ۱۷:۰۳ چاپ کدخبر: 18607

آفتاب ایلام |مدیرکل ایثار ایلام گفت: حماسه سازی های شهدا و ایثارگران در عملیات تنگ کوشک در سطح استان معرفی شود.


  


به گزارش آفتاب ایلام؛ جمال اسدی در سفر به ایوان و دیدار با فرمانده سپاه ناحیه ایوان با تقدیر از تلاش های وی در حوزه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، اظهار داشت: بنیاد و سپاه همواره در همه برنامه هایی که در جهت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در استان برگزار می شود در کنار یکدیگر در تلاش هستند.

وی افزود: یکی از برنامه های سفر به شهرستان ایوان تقدیر از همراهی سپاه ناحیه ایوان با بنیاد در جهت ترویج ایثار و شهادت است، از این رو به اینجا آمدیم تا از زحمات این سپاه ناحیه ایوان تجلیل نمائیم.

مدیرکل ایثار ایلام در ادامه به حماسه تنگه کوشک در دوم و سوم مردادماه سال ۶۷ اشاره کرد و گفت: حماسه سازی های شهدا و ایثارگران در عملیات تنگ کوشک در سطح استان معرفی شود.

ساماندهی گلزارهای شهدا از مطالبات خانواده های معظم شهدا و ایثارگران است

وی در ادامه در دیدار با  فرماندار ایوان گفت: یکی از برنامه های اصلی سفر به هر یک از شهرستان های استان، دیدار با ائمه جمعه و فرمانداران است.

اسدی افزود: فرمانداران به عنوان مسئولان اجرائی هر شهرستان، کارهای شاخصی در حوزه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت به انجام می رسانند.

وی همچنین در ادامه با اشاره به لزوم معرفی شهدای عملیات تنگه کوشک و سارات و سومار بیان داشت: در جهت معرفی حماسه سارات و سومار و تنگه کوشک، ضمن تشکیل ستاد گرامیداشت این حماسه بزرگ، باید در خصوص معرفی شهدای گرانقدر این عملیات ها تلاش کرد.

مدیرکل ایثار ایلام به ساماندهی گلزارهای منور شهدا ایوان نیز اشاره کرد و گفت: ساماندهی و نگهداری از گلزارهای منور شهدا از مطالبات خانواده های معظم شهدا و ایثارگران است.

حجت اله اکبری فرماندار ایوان نیز در این نشست ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا شهدای سارات و سومار که در تاسوعا و عاشورا سال ۱۳۵۹ به فیض شهادت نائل آمده اند، گفت: برای خانواده های معظم شهدا و ایثارگران باید هر آنچه در توان داریم انجام دهیم، امنیت و اقتدار امروز ما حاصل خون شهدا و جانفشانی ایثارگران است.

انتهای پیام/



نویسنده: وجیهه فتاحی
همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

کلیه حقوق این پایگاه متعلق به وب سایت خبری آفتاب ایلام است و استفاده از اخبار و محتوا با ذکر منبع مجاز است
طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان