پنجشنبه، 06 اردیبهشت 1403| 25 April 2024
مسئول قرارگاه امور بانوان تبلیغات اسلامی ایلام؛

 همایش بزرگ عهد جهاد ویژه بانوان ایلام برگزار می شود

۱۴۰۱/۰۵/۱۹ ۰۹:۳۷ چاپ کدخبر: 18643

آفتاب ایلام |مسئول قرارگاه امور بانوان تبلیغات اسلامی ایلام از برگزاری همایش بزرگ عهد جهاد ویژه بانوان ایلام خبر داد.



  




به گزارش آفتاب ایلام ،مریم بیگ محمدی شامگاه سه شنبه با اعلام این خبر اظهار داشت: در راستای تأکید مقام معظم رهبری به جهاد تبیین، طرحی با عنوان «لبیک یا زینب(س)» ویژه بانوان ایلام فردا چهارشنبه ساعت ۷ عصر در مدرسه ۱۷شهریور با حضور دکتر فلاحی نماینده ایلام در مجلس شورای اسلامی و همکاری نخبگان جهادی و انقلابی (نجوا) برگزار می شود.

وی افزود: در اجرای این طرح، نخبگان جهادی و انقلابی، امور بانوان استانداری، مسوولین هیات مذهبی، شبکه تبلیغی مبلغات، بانوان فرهیخته، ستاد نهضت پیشرفت بانوان استان، هیئت اندیشه ورز قرآنی و سایر بانوان استان مشارکت خواهند کرد.

مسئول قرارگاه امور بانوان تبلیغات اسلامی ایلام گفت: این طرح به منظور همراهی لبیک به مقام معظم رهبری نسبت به فرمان جهاد تبیین اجرا می‌شود و بانوان برای مشارکت در این طرح با ارسال عبارت «لبیک یا زینب سلام الله علیها» به شماره سامانه ۵۰۰۰۱۳۲۶ در اجرای این طرح همراه خواهند شد.

بیگ محمدی در پایان با اشاره به اینکه برای مشارکت بانوان از ظرفت فضای مجازی و بانوان تاثیر گذار بهره گرفته شده است، افزود: تاکنون عزم جهادی بانوان برای مشارکت این طرح قابل تحسین بوده است.

انتهای پیام/



نویسنده: وجیهه فتاحی
همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

کلیه حقوق این پایگاه متعلق به وب سایت خبری آفتاب ایلام است و استفاده از اخبار و محتوا با ذکر منبع مجاز است
طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان