جمعه، 10 فروردین 1403| 29 March 2024
مدیرکل بنیاد شهید ایلام؛

 ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه نهادینه شود  

۱۴۰۱/۰۵/۲۰ ۱۴:۰۷ چاپ کدخبر: 18648

آفتاب ایلام |مدیرکل بنیاد شهید ایلام گفت: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت می‌بایست در جامعه نهادینه شود.



  


به گزارش آفتاب ایلام؛ جمال اسدی در جلسه ماهیانه کمیته ایثارگران شرکت گاز ایلام اظهار داشت: نزدیک به ۵۰ درصد پرسنل این شرکت ایثارگرند که این موضوع از نقاط قوت این مجموعه می‌باشد و این مهم، مسئولیت کارکنان ایثارگر شرکت در قبال ایجاد رضایتمندی حداکثری جامعه هدف را دوچندان می کند.

وی با بیان اینکه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت می‌بایست در جامعه نهادینه شود، افزود: ایثارگران و خانواده‌های آنان در زمان دفاع مقدّس و جنگ تحمیلی تمام هستی خود را در طبق اخلاص گذاشتند تا نظام و انقلاب اسلامی از صدمات محفوظ بماند و امروزه مسئولین نظام باید این عزیزان را در زمینه‌های مختلف مورد توجه قرار دهند.

مدیرکل بنیاد شهید ایلام گفت: خانواده‌های ایثارگران امروزه می‌بایست در همه عرصه‌ها خوب بدرخشند تا خدمات نظام برای جامعه هدف قابل لمس باشد.

وی ادامه داد: انتظار می‌رود شرکت گاز استان ایلام در راستای مسئولیت‌های اجتماعی خود مساعدت‌های خود را در حوزه خدمات‌رسانی به ایثارگران و خانواده‌های ایشان در اقصی نقاط استان ارائه نماید.

در پایان این مراسم، حکم استخدام رسمی قطعی تعدادی از کارکنان تبدیل وضعیت یافته از سوی مدیر‌کل بنیاد‌‌شهید و امور ایثارگران استان به آنها اهدا شد.

انتهای پیام/



نویسنده: وجیهه فتاحی
همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

کلیه حقوق این پایگاه متعلق به وب سایت خبری آفتاب ایلام است و استفاده از اخبار و محتوا با ذکر منبع مجاز است
طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان