پنجشنبه، 30 فروردین 1403| 18 April 2024

آفتاب ایلام |مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان ایلام گفت: تامین آب برای ۳۰۰ هزار نفر از زوار در روز همزمان با اربعین حسینی در پایانه مرزی مهران پیش بینی شده است.




به گزارش آفتاب ایلام ،پرویز ناصری روز جمعه در بازدید روند اجرای پروژه های اربعین در پایانه مرزی مهران اظهار داشت: شرکت آب و فاضلاب استان ایلام اهتمام ویژه ای در زمینه فراهم کردن تاسیسات آب و فاضلاب برای زوار اربعین داشته تا بتوانیم میزبان خوبی برای زوار باشیم.

وی در خصوص پروژه های به بهره برداری رسیده شرکت، افزود: تامین آب پایدار برای ۳۰۰ هزار نفر در روز با بهره برداری پروژه آبرسانی به پایانه مرزی، پروژه خط انتقال فاضلاب موکب های مسیر اربعین حسینی (ع)، مخزن پارکینگ اربعین، آبرسانی به پایانه مرزی و مسیر پل زائر تا مرز مهران ، اجرای نصب انشعابات آبسردکن ها و اجرای خط انتقال منطقه ویژه اقتصادی جهت تامین آب مخزن ۵۰۰ متر مکعبی هوایی به عنوان مخزن پشتیبان استراتژیک و ... از مهمترین پروژه های اجرا شده و در دست قدام جهت رفاه حال زائرین می باشد که درآستانه  بهره برداری است.

مدیرعامل آب و فاضلاب ایلام یادآور شد: برای آبرسانی به پارکینگ اربعین ، نسبت به احداث مخزن ۱۰۰ متر مکعبی، ایستگاه پمپاژ و اجرای ۴/۳ کیلومتر لوله گذاری با لوله ۱۶۰ پلی اتیلن اقدام شده است.

ناصری تاکید کرد: پروژه خط انتقال فاضلاب موکب های مسیر اربعین حسینی (ع) در سه حوزه کاری اجرای خط رفت بطول ۱۰ کیلومتر و خط برگشت ۱۰ کیلومتر و ساخت سیستم  سپتیک بتنی پیش تصفیه  فاضلاب در حال اجراست که برای اجرای این پروژه مبلغ ۳۲۰ میلیارد ریال اختصاص یافت.

وی از اتمام عملیات ساخت مخزن پارکینگ اربعین قبل از موعد مقرر خبر داد و گفت: عملیات اجرایی پروژه احداث مخزن ۱۰۰ متر مکعبی پارکینگ اربعین ، احداث ایستگاه پمپاژ و ۴/۳ کیلومتر خط انتقال آب به آن قبل از مدت زمان تعیین شده اجرا و در مدار قرار گرفت.

مدیرعامل آبفای ایلام، خدمت به زوار را افتخار استان برشمرد و از بسیج تمام امکانات شرکت برای ارائه خدمت هرچه بهتر و بیشتر به زائران اباعبداله حسین(ع) خبر داد.

انتهای پیام/



نویسنده: وجیهه فتاحی
همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

کلیه حقوق این پایگاه متعلق به وب سایت خبری آفتاب ایلام است و استفاده از اخبار و محتوا با ذکر منبع مجاز است
طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان