جمعه، 10 فروردین 1403| 29 March 2024
مدیر توزیع برق مهران؛

متر شبکه فشار متوسط جهت تامین برق مواکب شهر مهران نصب می شود

۱۴۰۱/۰۵/۲۲ ۱۳:۲۱ چاپ کدخبر: 18668

آفتاب ایلام |مدیر برق مهران از نصب سه دستگاه ترانسفورماتور و ۵۰۰ متر شبکه فشار متوسط جهت تامین برق مواکب در این شهر خبر داد.



  


به گزارش آفتاب ایلام؛ عمران ایدی زاده در حاشیه بازدید از روند انجام پروژه های توزیع برق در شهرستان مهران جهت خدمت رسانی به زوار در ایام کنگره بزرگ اربعین در شهرستان مهران اظهار داشت: جهت تامین برق ۴۱ دستگاه آبسردکن ۱۸ دستگاه ترانسفورماتور نصب و ۱۴۰۰ متر شبکه فشارضعیف هوایی و نیز ۴۰۰ متر شبکه فشار متوسط در حال احداث است.

وی با اشاره به نصب سه دستگاه ترانسفورماتور و ۵۰۰ متر شبکه فشار متوسط جهت تامین برق مواکب در شهر مهران افزود: ۴۲۰۰ متر شبکه روشنایی معابر علاوه بر شبکه روشنایی موجود جهت بهبود روشنایی در مسیر پیاده روی زوار احداث خواهد شد.

مدیر توزیع برق مهران در ادامه با تقدیر از حمایت ها و پیگیری های ناصری مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان و تاکید در تسریع انجام پروژه های در این شهرستان، گفت: اعتبارات لازم جذب شده است و پیمانکاران نیز برای تسریع در انجام پروژه ها تمام توان خود را به کار خواهند گرفت.

وی لزوم توسعه سیستم روشنایی معابر در مهران بسیار مهم خواند و عنوان کرد: در همین ایام ۱۵۳ پایه بتونی برای ایجاد خطوط تامین برق و نیز ۲۶۳ چراغ روشنایی معابر احداث خواهد شد.

ایدی زاده در پایان خاطر نشان کرد: در راستای تامین برق پایدار خط دومداره از پست فوق توزیع مهران تا میدان امام (ره) به طول ۴۲۰۰ متر شبکه فشار متوسط نیز از دیگر پروژه های توزیع برق در این شهرستان است که به زودی به بهره برداری خواهد رسید.

انتهای پیام/



نویسنده: وجیهه فتاحی
همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

کلیه حقوق این پایگاه متعلق به وب سایت خبری آفتاب ایلام است و استفاده از اخبار و محتوا با ذکر منبع مجاز است
طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان